Η Milestone τραβάει τέρμα το γκάζι

Όταν πριν μερικούς μήνες η Milestone ανακοίνωσε πως κατάφερε να επανακτήσει τα επίσημα δικαιώματα του Moto GP, οι φίλοι των δύο τροχών αναμφίβολα είχαν ξεκινήσει να πλέουν σε πελάγη ευτυχίας. Το παρελθόν του ιταλικού studio στη σειρά Superbikes δημιούργησε υψηλές προσδοκίες και ευτυχώς το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί και με το παραπάνω. Το MotoGP13 είναι η πλέον ολοκληρωμένη αλλά και απαιτητική πρόταση που έχει κυκλοφορήσει ποτέ σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, η οποία στοχεύει απευθείας για την κορυφή. Όμως, με μια ιδιαιτερότητα. Ενώ ανάλογες προτάσεις τους παρελθόντος επέλεξαν να κινηθούν εκ του ασφαλούς, η Milestone επιλέγει να πετάξει τους παίκτες στα βαθιά, μια κίνηση που σαφέστατα θα ικανοποιήσει τους hardcore οπαδούς των μοτοσυκλετών αλλά θα αποθαρρύνει όλους τους υπόλοιπους. Έτσι, ενώ το MotoGP10-11 της Capcom είχε επιλέξει να αφήσει στο περιθώριο τoν όρο simulation, το MotoGP13 κινείται στην ακριβώς αντίπερα όχθη, προσφέροντας ένα μοντέλο φυσικής που εντυπωσιάζει, αλλά και ένα μοντέλο χειρισμού που θα ανταμείψει όλους αυτούς που είναι διατεθειμένοι να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα.
Μια βόλτα στα paddock
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η πρώτη ευχάριστη εντύπωση δημιουργείται από τον τρόπο που είναι σχεδιασμένα τα διάφορα menu, όπου στο φόντο ορισμένα κοντινά και super slow πλάνα των πραγματικών μηχανών βάζουν τους χρήστες στο κλίμα των αγώνων. Πρώτη κίνηση είναι η δημιουργία αναβάτη για το career mode, με τους παίκτες να είναι σε θέση να επέμβουν σε αρκετά σημεία της ψηφιακής εκδοχής τους. Το nickname του καθενός θα αναγράφεται επάνω στη δερμάτινη φόρμα του, ενώ η συνεργασία της Milestone με γνωστές εταιρίες εξοπλισμού του χώρου συνεπάγεται πως τα κράνη, τα γάντια και οι μπότες, θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και μάλιστα θα βασίζονται σε σχέδια παρμένα από τους επίσημους καταλόγους του εκάστοτε προμηθευτή. Από εκεί και έπειτα -και όπως συνέβαινε και στη σειρά SBK- ο παίκτης καλείται να επιλέξει το στυλ οδήγησης που θέλει να έχει ο αναβάτης και εδώ, για ακόμα μια φορά, οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Το στυλ οδήγησης θα έχει άμεση επίπτωση στον τρόπο που ο χρήστης θα κινείται μέσα στην πίστα και αν κάποιος έχει θέσει σαν στόχο την κορυφή, η επιλογή θα πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά. Από την ουδέτερη στάση που έχει το κορμί του Rossi ή του Lorenzo, μέχρι την επιθετική προσέγγιση του νεοφερμένου Marquez, όπου οι αγκώνες ξύνουν την άσφαλτο, η θέση οδήγησης απαιτεί από τον καθένα να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του, ώστε να "ξεζουμίσει" τόσο την μηχανή όσο και τον ίδιο τον αναβάτη. Τέτοια επίπεδα λεπτομέρειας έχει καταφέρει να επιτύχει η Milestone Επιλογές αγώνα και παραλείψεις
Σε επίπεδο επιλογών ξεχωρίζει η ενότητα career αλλά και η grand prix, η αντίστοιχη quick race μάλλον περνάει απαρατήρητη, οι δικτυακές αναμετρήσεις θα μας απασχολήσουν στη συνέχεια, ενώ έκπληξη προκαλεί η απουσία ενός practice mode. Αναμφίβολα η εικόνα δείχνει κάπως φτωχή, ειδικά αν τη συγκρίνει κάποιος με παλιότερες προτάσεις της Milestone, όμως η ομάδα ανάπτυξης έχει την απάντηση έτοιμη. Επειδή τα περιθώρια παράδοσης του τελικού κώδικα ήταν οριακά, αναγκαστικά ορισμένα modes αφέθησαν στην άκρη, με την ομάδα ανάπτυξης να δεσμεύεται πως σύντομα θα διατεθούν και αυτά, και μάλιστα δωρεάν. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο μεγάλο update του τίτλου θα γίνει στις 3 Ιουλίου, όπου σε επίπεδο επιλογών αγώνα θα προστεθούν τα Time Attack και Sprint Season mode, ενώ και ορισμένες ελλείψεις στο roster του 2013 επίσης θα συμπληρωθούν. Εισερχόμενος στο career mode ο χρήστης, όπως συνηθίζεται, θα πρέπει να ξεκινήσει την αγωνιστική του σταδιοδρομία στην κατηγορία Moto 3, όπου οι μικρές μοτοσυκλέτες των 250cc αλλά και ο εντονότατος ανταγωνισμός, θα εκτοξεύσουν την αδρεναλίνη στα ύψη.
Share on Google Plus

About Messinia news network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου