Deadpool αναλυτικά όλες οι δράσεις και μάχες

Για μένα ο Deadpool ήταν από αυτούς τους ήρωες που έχεις ακουστά, ξέρεις πάνω κάτω ποιες δυνάμεις έχουν και όλο λες πως θα διαβάσεις κάποια έκδοση των σημαντικότερων κόμιξ, αλλά ποτέ δεν το κάνεις. Ώσπου ήρθε το παιχνίδι της High Moon Studios, οπότε και έκατσα να μάθω λίγα περισσότερα για τον ιδιαίτερο αυτό μεταλλαγμένο. Ο Deadpool, λοιπόν, είναι ένα από τα αποτελέσματα του προγράμματος «Weapon X», που μεταξύ άλλων δημιούργησε και τον Wolverine. Το πρόγραμμα αυτό έδωσε στον στρατιώτη Wade Wilson ένα συνονθύλευμα από υπερδυνάμεις, όπως τηλεμεταφορά, αναζωογόνηση και άλλα. Η ιδιαιτερότητα του Deadpool είναι πως μετά το πείραμα κατέληξε ημίτρελος και ακριβώς αυτό ήταν που οδήγησε τις πρώτες σειρές κόμιξ του ήρωα σε μία καλτ αναγνώριση. Οι συγγραφείς ήταν ελεύθεροι να πειραματιστούν με τα επίπεδα της σάτιρας για την κουλτούρα των κόμιξ, τη νοητική κατάσταση του Deadpool και τα ηθικά διλήμματα που καλούταν να αντιμετωπίσει. Το παιχνίδι της High Moon παίρνει τα στοιχεία αυτά, βάζει στο μίγμα μία εξαιρετική ερμηνεία του Nolan North στο ρόλο του ατακαδόρου Deadpool και παρουσιάζει ένα σύνολο που θα απολαύσουν μόνο οι οπαδοί του ήρωα.
Σενάριο δεν υπάρχει. Ή μάλλον υπήρχε, αλλά ο Deadpool αποφάσισε πως είναι πολύ κουλ για να ακολουθεί τις οδηγίες κάποιου Peter (ίσως του Peter Della Penna, αφεντικού της High Moon). Το παιχνίδι επικεντρώνεται στο κυνήγι του Mister Sinister ο οποίος τόλμησε να σκοτώσει έναν δισεκατομμυριούχο που είχε βάλει στο μάτι ο Deadpool. Υπάρχει βέβαια μία γενική πλοκή, αλλά ποτέ δε γίνεται φανερή και εξυπηρετεί μονάχα την εμφάνιση άλλων ηρώων όπως οι Wolverine, Rogue, και Cable. Ο Sinister, τέλος πάντων, κάτι προσπαθεί να κάνει με ένα σύστημα δορυφόρων (κατά πάσα πιθανότητα να εξοντώσει όλους τους μεταλλαγμένους, αλλά κανείς δεν ξέρει) και μεταφέρεται στην ερειπωμένη Genosha για να εκτελέσει το όποιο σχέδιο του. Οι διάφοροι μεταλλαγμένοι ταξιδεύουν στη χώρα αυτή, αλλά ο Deadpool που πιλοτάρει το Blackbird καταφέρνει να το ρίξει. Μέχρι να συνέλθουν οι υπόλοιποι, αποφασίζει να ξεπαστρέψει τον Sinister μόνος του.
Ο Deadpool με μια μπανάνα. Και ο Wolverine. Φαντάζεστε τι παίζει στο σκηνικό.
Ο Deadpool με μια μπανάνα. Και ο Wolverine. Φαντάζεστε τι παίζει στο σκηνικό.
Αυτός είναι πάνω κάτω και ο λόγος που δεν έχει co-op το παιχνίδι. Κακώς νομίζω, αφού θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον να συνεργαζόταν σε μόνιμη βάση ο Deadpool με τον Cable. Και ενδιαφέρουσες στρατηγικές θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και φοβερό πάτημα θα υπήρχε για να πετάει ο “Merc with a Mouth” τις ατάκες του. Παρόλα αυτά, η High Moon αποφάσισε να επικεντρωθεί μόνο στον διεστραμμένο υπερήρωα και ίσως γι’ αυτό τον φόρτωσε με ένα σωρό όπλα. Ο Deadpool μπορεί να χρησιμοποιεί σπαθιά, σφυριά, αυτόματα, καραμπίνες, εκρηκτικά και άλλων ειδών πυρομαχικά, που ξεκλειδώνονται στην πορεία με τη βοήθεια των DP Points. Κλασικά, οι DP Points μαζεύονται ξυλοφορτώνοντας τους κλώνους του Sinister, και όσο μεγαλύτερο combo χτυπημάτων καταφέρετε, τόσους περισσότερους πόντους παίρνετε.
Η δημιουργία ενός μεγάλου combo στο παιχνίδι είναι το πιο εύκολο πράγμα. Χαρακτηριστικά, παίρνετε trophy αν φτάσετε ένα combo στο x300. Το σύστημα μάχης είναι ουσιαστικά ένα ανελέητο πάτημα κουμπιών, και όποιον πάρει ο Χάρος. Βασικό όπλο του Deadpool είναι τα melee όπλα, όπως τα σπαθιά και μάλλον θα περάσετε τον περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι χρησιμοποιώντας αυτά. Κάθε όπλο έχει ξεχωριστές αναβαθμίσεις και combo, που ξεκλειδώνονται επίσης με DP Points, ενώ υπάρχουν αναβαθμίσεις και για τον ίδιο τον Deadpool που έχουν να κάνουν κυρίως με το σύστημα της μάχης και το momentum. Το momentum είναι ένα άλλο όνομα για κάποιες πολύ δυνατές (και ιδιότυπες) επιθέσεις του ήρωα, που απαιτούν το γέμισμα της αντίστοιχης μπάρας για να ενεργοποιηθούν. Τόσο οι κανονικές επιθέσεις των όπλων, όσο και οι επιθέσεις momentum του κάθε όπλου, αν κάνουν ένα πράγμα φανερό, αυτό είναι το πόσο υποτυπώδες είναι το σύστημα μάχης του παιχνιδιού. Η λογική είναι η εξής: ο Deadpool στο κέντρο της κάμερας και γύρω του ένα μάτσο εχθροί να προσπαθούν να τον σκοτώσουν.

Από πού να πρωτοξεκινήσει κανείς να σχολιάζει τα σφάλματα. Καταρχήν, οι επιθέσεις του Deadpool δεν κλειδώνουν πάνω σε ένα συγκεκριμένο εχθρό, ελέγχετε απλά την κατεύθυνση του ήρωα με τον αναλογικό και αν προς τα εκεί υπάρχει εχθρός, όλα καλά. Από την άλλη, το παιχνίδι έχει, πολλές φορές, τη συνήθεια να τοποθετεί εχθρούς που πυροβολάνε ακατάπαυστα μαζί με άλλους που σας προσεγγίζουν από κοντά. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, αλλά η μετάβαση από τα σπαθιά στις καραμπίνες, για παράδειγμα, του Deadpool, δεν γίνεται όσο άμεσα χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει και η γωνία της κάμερας, που μόνο χειρότερα κάνει τα πράγματα. Συνεπώς, όταν υπάρχουν εχθροί και των δύο ειδών το σύστημα μάχης καταντά μια εκνευριστική φανφάρα, με τον Deadpool να πετάει τη μία ατάκα μετά την άλλη και εσείς να προσπαθείτε να καταλάβετε πώς θα περάσετε το επίπεδο χωρίς να πετάξετε το χειριστήριο στον κοντινότερο τοίχο (τουλάχιστον στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας).
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου