Αρκετά τεράστια open world παιχνίδια διαθέτουν προκαθορισμένες generated αποστολές. To Skyrim και το Fallout για παράδειγμα, χρησιμοποιούν για τη διαδικασία αυτή την Radiant AI tech της Bethesda. Επίσης, το ίδιο κάνουν και άλλα με βάση το loot παιχνίδια, όπως τα Diablo και The Division. Ωστόσο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του quest designer, δεν συμβαίνει το ίδιο με το Cyberpunk 2077.
Ο Philipp Weber, επικεφαλής σχεδιασμού των quests απάντησε σε αρκετές ερωτήσεις των fans στα forums της CD Projekt Red γράφοντας:
Κάθε αποστολή στο παιχνίδι είναι χειροποίητη.
Για εμάς η ποιότητα είναι πολύ πιο σημαντική από την ποσότητα. Δεν γινόταν να εφαρμόσουμε την ποιότητα που θέλουμε χρησιμοποιώντας μηχανισμούς που παράγουν αυτόματα τυχαίες αποστολές.
Δεν μας ενδιαφέρει να κρατήσουμε τον κόσμο απλά απασχολημένο. Αντιθέτως θέλουμε να τους δώσουμε λόγους να κάνουν ό,τι κάνουν που να αξίζει το χρόνο και τον κόπο τους. Μπορεί όλα να είναι γραμμένα στο χέρι, όμως σας διαβεβαιώνω πως το παιχνίδι θα είναι τεράστιο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου