Όπως ήδη γνωρίζουμε, το multiplayer κομμάτι του πολυαναμενόμενου Doom Eternal δεν θα περιλαμβάνει το παραδοσιακό deathmatch. Τη θέση του θα πάρει το Battle Mode, το οποίο βάζει σε αρένα έναν παίκτη που θα ελέγχει έναν Slayer, εναντίων δύο άλλων που θα ελέγχουν δαίμονες. Η Id Software πιστεύει πως είναι μια αλλαγή που θα την εκτιμήσουν οι παίκτες, διότι όπως ισχυρίζεται θα έχει τον ίδιο ρυθμό και θα είναι όσο ελκυστικό είναι και το single player κομμάτι.
Ο Executive producer του παιχνιδιού, Marty Stratton, στο πλαίσιο μιας συνέντευξης που έδωσε στο VGC, προέβη σε πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις.
Αντί για κάτι τεράστιο με «εκατομμύρια» modes, προτιμήσαμε να δώσουμε στους παίκτες μια απίστευτα πιο στιβαρή και διασκεδαστική εμπειρία. Πιστεύω ότι θα κάθε πτυχή του θα είναι το ίδιο ικανοποιητική να παίζει κάποιος όσο το single-player campaign. Εμείς στο στούντιο παίζουμε ασταμάτητα και μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως είναι πραγματικά φανταστικό.
Συγκρίνοντάς το με το Doom του 2016 είπε:
Με το Doom το 2016 δεν προσφέραμε την Slayer εμπειρία στο multiplayer. Δεν ήταν ανάλογη η multiplayer εμπειρία σε σχέση με το campaign. Οι παίκτες που αγόρασαν εκείνο το Doom για το campaign του, ένωσαν αταίριαστο το multiplayer. Τώρα όμως, μιλώντας συγκριτικά, είναι αυτό ακριβώς που θέλουν.
Home / παιχνίδια /
gameplay /
greece /
multiplayer /
portal
/ Doom Eternal: " multiplayer εξίσου ικανοποιητικό με το single player"
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου