Ο managing corporate officer Ryozo Tsujimoto, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης των παιχνιδιών της Capcom, μίλησε στο VGC για την στρατηγική του Ιαπωνικού Κολοσσού και τα επιτυχημένα παιχνίδια που κυκλοφόρησε το τελευταίο καιρό.
Το Resident Evil 2, όπως σας είχαμε ενημερώσει, ξεπέρασε τις προσδοκίες της Capcom, ξεπερνώντας τα 4.2 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις. Ομοίως, το Devil May Cry 5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο Μάρτιο κατάφερε το αξιοσημείωτο νούμερο των 2.1 εκατομμύριων, ενώ το Monster Hunter: World είναι το εμπορικότερο παιχνίδι της εταιρίας, με τις πωλήσεις του να αγγίζουν τα 12.4 εκατομμύρια.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως το τελευταίο ολοκαίνουργιο franchise της εταιρίας ήταν πολλά χρόνια πίσω και συγκεκριμένα το 2012 με την κυκλοφορία του Dragon’s Dogma. Ένα χρόνο μετά, είδαμε την ανακοίνωση του Deep Down, αλλά έχουν περάσει έξι χρόνια από τότε, χωρίς να έχουμε δει ή να έχουμε μάθει κάτι νεότερο.
Παρόλα αυτά, όπως μεταφέρει ο Tsujimoto, η εταιρία δεν έχει ‘παραιτηθεί’ και δεν εγκαταλείπει ποτέ την ιδέα του να δημιουργήσει κάτι νέο, όπως καινούργιους χαρακτήρες ή διάφορες νέες σειρές παιχνιδιών.
Όπως λέει χαρακτηριστικά, αυτό ακριβώς κάνουν αυτή τη στιγμή, φέρνουν νέες ιδέες και προσεγγίσεις στις σειρές τους, αλλά πάντα θα έχουν ‘ανοιχτά τα μάτια τους’ για κάτι εντελώς καινούργιο.
Κλείνοντας, προσθέτει, πως οι λάτρεις της εταιρίας, εκτιμούν την μοναδικότητα που φέρνει στα παιχνίδια της, καθώς οι δυτικοί παίκτες αγαπούν την Ιαπωνική κουλτούρα, με την Capcom να έχει μια ξεχωριστή θέση για εκείνους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου