Σίγουρα μετά το Borderlands 2 που κυκλοφόρησε το 2012, γνωρίζωντας τεράστια επιτυχία, πολλοί είναι αυτοί που περίμεναν πως η Gearbox θα συνέχιζε την άκρως επιτυχημένη σειρά με το Borderlands 3. Εν τέλει τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι, με το στούντιο να εστιάσει την προσοχή του στο Battleborn, το οποίο δεν τα πήγε πολύ καλά.
Οι λάτρεις των Borderlands είχαν τα Borderlands: The Pre-Sequel και Tales from the Borderlands για να τους κρατήσουν απασχολημένους, αλλά σίγουρα πολλοί είναι αυτοί που περίμεναν το επόμενο βασικό κεφάλαιο της σειράς. Τώρα, η Gearbox έρχεται να εξηγήσει γιατι το sequel έρχεται επτά ολόκληρα χρόνια μετά το Borderlands 2 και πως αυτό είναι τελικά για καλό.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Metro UK, ο Art Director του παιχνιδιού, Scott Kester, δήλωσε:
Δημιουργήσαμε το πρώτο Borderlands και το Borderlands 2 σχεδόν το ένα αμέσως μετά το άλλο. Τότε αναρωτηθήκαμε αν έπρεπε να φτιάξουμε και ένα ακόμη. Δεν το θέλαμε όμως. Χρειαζόμασταν ένα διάλειμμα. Πιστεύω πως αν δεν κάναμε ένα διάλειμμα δεν θα φτιάχναμε κάτι το ίδιο καλό.
Χάρη στην ‘όμορφη’ 2K είχαμε την ευκαιρία να πούμε: ‘Θέλουμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας με το Battleborn, θέλουμε να ανανεώσουμε την χρωματική μας παλέτα, θέλουμε να το δοκιμάσουμε’. Ξέρετε, αν δεν φτιάχναμε αυτό το παιχνίδι, το Borderlands 3 δεν θα ήταν όσο καλό όσο είναι σήμερα. Μας έκανε να σκεφτούμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά.
Η Gearbox φαίνεται να έχει μάθει από τα λάθη της και μοιάζει αρκετά αισιόδοξη για το νέο της πόνημα. Το Borderlands 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 13 Σεπτεμβρίου για τα Xbox One, PS4 και PC. Το παιχνίδι θα έρθει και στο Google Stadia κάποια στιγμή στο μέλλον.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου