Ελάτε, αφού το έχετε ξαναδεί το έργο: κάθε χρόνο ολόκληρο το ίντερνετ “κράζει” εν χορώ την Activision, κατηγορώντας τη πως έβγαλε άλλη μια χρονιά ένα παιχνίδι-φωτοτυπία, τη στιγμή που αυτό πουλάει με χαρακτηριστική ευκολία οκταψήφιο αριθμό αντιτύπων. Ο κόσμος λατρεύει να μισεί το Call of Duty τη στιγμή που το τιμά σταθερά σε ετήσια βάση. Προφανώς και αυτοί που έχουν κάνει “dislike” δεν είναι εκείνοι που θα τρέξουν να αγοράσουν το παιχνίδι (μιλάμε λοιπόν για διαφορετικά κοινά), όμως το ρεζουμέ είναι πως η εικόνα που σχηματίζεται στο διαδίκτυο δεν αντιστοιχεί σε αυτή που εν τέλει έχει η αγορά. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και η ίδια η Activision που κάθε χρόνο στήνει ένα γιγαντιαίο πλάνο προώθησης του εκάστοτε Call of Duty, προβάλλοντάς το σε κάθε διαθέσιμο μέσο και υποβάλλοντας έτσι σε μία “πλύση εγκεφάλου” τους δυνητικούς casual πελάτες της –ο “core” παίκτης θεωρούμε πως δεν θα χρειαστεί μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή επιθετικό remarketing για να αποφασίσει να επενδύσει στον τίτλο. Αυτός είναι και ο λόγος που στη θέα των εκατοντάδων χιλιάδων “dislike” του πρώτου βίντεο του Infinite Warfare, το… αφτί της εταιρείας του Μπόμπι Κότικ δεν έδειξε να ιδρώνει: διότι οι ιθύνοντές της γνωρίζουν πολύ καλά ότι “μπάλα” δεν παίζουν τα “like” αλλά οι πωλήσεις και σε αυτό τον τομέα, το μάρκετίνγκ τους παραδίδει σεμινάρια.
Το τρέιλερ του Call of Duty: Infinite Warfare είναι το πιο “disliked” βίντεο
Ελάτε, αφού το έχετε ξαναδεί το έργο: κάθε χρόνο ολόκληρο το ίντερνετ “κράζει” εν χορώ την Activision, κατηγορώντας τη πως έβγαλε άλλη μια χρονιά ένα παιχνίδι-φωτοτυπία, τη στιγμή που αυτό πουλάει με χαρακτηριστική ευκολία οκταψήφιο αριθμό αντιτύπων. Ο κόσμος λατρεύει να μισεί το Call of Duty τη στιγμή που το τιμά σταθερά σε ετήσια βάση. Προφανώς και αυτοί που έχουν κάνει “dislike” δεν είναι εκείνοι που θα τρέξουν να αγοράσουν το παιχνίδι (μιλάμε λοιπόν για διαφορετικά κοινά), όμως το ρεζουμέ είναι πως η εικόνα που σχηματίζεται στο διαδίκτυο δεν αντιστοιχεί σε αυτή που εν τέλει έχει η αγορά. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και η ίδια η Activision που κάθε χρόνο στήνει ένα γιγαντιαίο πλάνο προώθησης του εκάστοτε Call of Duty, προβάλλοντάς το σε κάθε διαθέσιμο μέσο και υποβάλλοντας έτσι σε μία “πλύση εγκεφάλου” τους δυνητικούς casual πελάτες της –ο “core” παίκτης θεωρούμε πως δεν θα χρειαστεί μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή επιθετικό remarketing για να αποφασίσει να επενδύσει στον τίτλο. Αυτός είναι και ο λόγος που στη θέα των εκατοντάδων χιλιάδων “dislike” του πρώτου βίντεο του Infinite Warfare, το… αφτί της εταιρείας του Μπόμπι Κότικ δεν έδειξε να ιδρώνει: διότι οι ιθύνοντές της γνωρίζουν πολύ καλά ότι “μπάλα” δεν παίζουν τα “like” αλλά οι πωλήσεις και σε αυτό τον τομέα, το μάρκετίνγκ τους παραδίδει σεμινάρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου