Το τρέιλερ του Call of Duty: Infinite Warfare είναι το πιο “disliked” βίντεο

Δημοσιευμένη Εικόνα750.000 “dislike” και συνεχίζει. Το πρώτο τρέιλερ του επόμενου τίτλου της σειράς Call of Duty, Infinite Warfare, έχει σπάσει κάθε ρεκόρ, αποτελώντας πλέον το βίντεο με τα περισσότερα “dislike” στην κατηγορία του gaming. Δεν πιάνει μία βέβαια μπροστά στο “έργο” των Τζάστιν Μπίμπερ και Μάιλι Σάιρους αλλά αν μη τι άλλο βρίσκεται σε καλό δρόμο. Το επόμενο Call of Duty αναμένεται να μας ταξιδέψει στο διάστημα, προσφέροντας μια εμπειρία που εύκολα φανταζόμαστε σαν συνδυασμό Advanced Warfare και Mass Effect –κάθε παιχνίδι της σειράς άλλωστε “πατά” στον προκάτοχό του μεταφέροντας τη δράση στο μέλλον. Την απόφαση της Infinity Ward για το “setting” του παιχνιδιού ωστόσο δεν πήραν με ιδιαίτερα καλό μάτι οι φίλοι της σειράς, εξ ου και ο εντυπωσιακός αριθμός των “dislike” που έχει συγκεντρώσει το πρώτο του βίντεο. “Χαμός”, θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος, “ήρθε η αρχή του τέλους”, κάποιος άλλος. Αμφότεροι όμως θα κάνουν λάθος, κυρίως διότι θα έχουν εξάγει συμπεράσματα κρίνοντας από τα “κλικ” των… “early haters”.
Ελάτε, αφού το έχετε ξαναδεί το έργο: κάθε χρόνο ολόκληρο το ίντερνετ “κράζει” εν χορώ την Activision, κατηγορώντας τη πως έβγαλε άλλη μια χρονιά ένα παιχνίδι-φωτοτυπία, τη στιγμή που αυτό πουλάει με χαρακτηριστική ευκολία οκταψήφιο αριθμό αντιτύπων. Ο κόσμος λατρεύει να μισεί το Call of Duty τη στιγμή που το τιμά σταθερά σε ετήσια βάση. Προφανώς και αυτοί που έχουν κάνει “dislike” δεν είναι εκείνοι που θα τρέξουν να αγοράσουν το παιχνίδι (μιλάμε λοιπόν για διαφορετικά κοινά), όμως το ρεζουμέ είναι πως η εικόνα που σχηματίζεται στο διαδίκτυο δεν αντιστοιχεί σε αυτή που εν τέλει έχει η αγορά. Σε αυτό συμβάλλει τα μέγιστα και η ίδια η Activision που κάθε χρόνο στήνει ένα γιγαντιαίο πλάνο προώθησης του εκάστοτε Call of Duty, προβάλλοντάς το σε κάθε διαθέσιμο μέσο και υποβάλλοντας έτσι σε μία “πλύση εγκεφάλου” τους δυνητικούς casual πελάτες της –ο “core” παίκτης θεωρούμε πως δεν θα χρειαστεί μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή επιθετικό remarketing για να αποφασίσει να επενδύσει στον τίτλο. Αυτός είναι και ο λόγος που στη θέα των εκατοντάδων χιλιάδων “dislike” του πρώτου βίντεο του Infinite Warfare, το… αφτί της εταιρείας του Μπόμπι Κότικ δεν έδειξε να ιδρώνει: διότι οι ιθύνοντές της γνωρίζουν πολύ καλά ότι “μπάλα” δεν παίζουν τα “like” αλλά οι πωλήσεις και σε αυτό τον τομέα, το μάρκετίνγκ τους παραδίδει σεμινάρια.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου