Η αλήθεια είναι πως η τελευταία γενιά κονσολών δεν πήγε –και εξακολουθεί να μην πηγαίνει δηλαδή- καλά για τη Nintendo από πλευράς πωλήσεων.
Το οικονομικό έτος 2013 (1 Απριλίου 2013 – 31 Μαρτίου 2014) έκλεισε με απώλειες $229 εκατ. την ώρα που οι προβλέψεις για τις πωλήσεις Wii U και 3DS ήταν πιο άστοχες κι απ’ τον Σακίλ στις βολές: το πρώτο πούλησε 2,72 εκατ. τεμάχια αντί των 9 εκατ. που είχαν προβλεφθεί από τη Nintendo έναν χρόνο πριν, ενώ το δεύτερο σταμάτησε στα 12,24 εκατ. απέχοντας αρκετά από 18 εκατ. των προβλέψεων.
Τα πράγματα βελτιώθηκαν σημαντικά το προηγούμενο οικονομικό έτος (2014) καθώς η εταιρεία επέστρεψε στους θετικούς ισολογισμούς έπειτα από τρία συνεχόμενα χρόνια “στο κόκκινο” παρουσιάζοντας κέρδη $208 εκατ. ενώ και οι πωλήσεις, αν και χαμηλές, αυτή τη φορά ήταν πολύ κοντά στους –ρεαλιστικότερους- στόχους που είχαν τεθεί: 3,38 εκατ. για το Wii U (3,6 εκατ. ο στόχος) και 8,73 εκατ. για το 3DS (9 εκατ. ο στόχος).
To Wii U έχει σημειώσει συνολικά 10 εκατ. πωλήσεις (Ιούνιος 2015), όταν τα PS4 και Xbox One έχουν ξεπεράσει τα 22,3 εκατ. (Μάρτιος 2015) και 12 εκατ. (Ιούνιος 2015 – κατά προσέγγιση) αντίστοιχα και μάλιστα έχοντας βγει στις αγορές και έναν χρόνο αργότερα. Για την ιστορία, το Wii, τρία χρόνια έπειτα από το λανσάρισμά του, είχε πουλήσει πάνω από 67 εκατ. τεμάχια παγκοσμίως.
Ενώ λοιπόν το 3DS μπορεί σε καμία περίπτωση να μην έχει καταφέρει να πιάσει τα νούμερα του DS (ούτε στα μισά δεν είναι), εντούτοις οι πωλήσεις του υπήρξαν σταθερές και ενθαρρυντικές. Αυτό που όμως απέτυχε οικτρά, είναι το Wii U –κι αν δεν το παραδεχόταν η ίδια η Nintendo, το αποδείκνυαν περίτρανα οι ισολογισμοί του ’11, του ’12 και του ’13 (μιλάμε για οικονομικά έτη).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου