Με το πολυαναμενόμενο Gears of War: Ultimate Edition προ των πυλών, η Microsoft πρόσφατα έδωσε την ευκαιρία στους κατόχους Xbox One να πάρουν μία γεύση για το παιχνίδι μέσα από την ανοιχτή beta που διήρκησε για μία εβδομάδα.
Το Gears of War: Ultimate Edition αποτελεί remaster του πρώτου Gears of War και κυκλοφορεί τόσο για Xbox One, όσο και για PC, με βελτιωμένα γραφικά 1080p και 60 fps, νέο περιεχόμενο όπως πέντε κεφάλαια campaign που δεν είχε το αρχικό παιχνίδι στο Xbox 360, σύγχρονο interface και χειρισμό με βάση το Gears of War 3, βελτιωμένα χαρακτηριστικά επίγνωσης της κατάστασης του παίκτη, παραμετροποίηση ευαισθησίας, 19 ανανεωμένους χάρτες multiplayer, κλασικά και νέα multiplayer modes και 17 χαρακτήρες του Gears 3 στο multiplayer. Η beta αφορούσε αποκλειστικά το multiplayer του παιχνιδιού, με δύο διαφορετικά 4v4 modes (team deathmatch και king of the hill) και πέντε χάρτες.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτεστε βλέποντας το Gears of War: Ultimate Edition είναι έκπληξη και θαυμασμός για την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στα γραφικά. Το remaster αυτό οπτικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους σύγχρουνους τίτλους της εποχής, παρά το γεγονός ότι μιλάμε για ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε πριν από σχεδόν μία δεκαετία. Η υψηλή ανάλυση, οι καταπληκτικές φωτοσκιάσεις, οι καλοσχεδιασμένοι χαρακτήρες και οι υψηλής ποιότητας υφές στο περιβάλλον προσδίδουν μία next-gen αίσθηση που ομολογουμένως δεν περίμενα να δω σε remaster.
Η επόμενη θετική έκπληξη είναι το matchmaking στη beta, το οποίο ειδικά στο team deathmatch γινόταν σχεδόν ακαριαία χωρίς αποσυνδέσεις Στο king of the hill ο χρόνος αναμονής ήταν λίγο μεγαλύτερος, αλλά σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα μοιάζουν ενθαρρυντικά όσον αφορά το περιβάλλον του multiplayer. Μοναδική παρατήρηση μπορεί να γίνει στις πολύ συχνά άνισες -ως προς τη δυναμικότητα- ομάδες που δημιουργούνται μέσω του matchmaking, με αποτέλεσμα να γίνονται μάχες με ομάδες που απαρτίζονται από έμπειρους παίκτες, ενάντια σε ομάδες “πρωτάρηδων”, στοιχείο ενοχλητικό είτε ανήκετε στην μία είτε στην άλλη πλευρά.
Στα του gameplay, η επιλογή των δύο συγκεκριμένων modes για τη beta κρίνεται αρκετά επιτυχημένη καθώς διαφέρουν αρκετά ως προς τη στρατηγική τους προσέγγιση. Στο team deathmatch οι παίκτες χωρίζονται σε δύο ομάδες των τεσσάρων, με την μία ομάδα να απαρτίζεται από marines και την άλλη αντίστοιχα από locusts. Κάθε ομάδα έχει 10 ζωές (respawns) και στόχος είναι να εξαλείψετε τις ζωές των παικτών της άλλης ομάδας. Η ομάδα που κερδίζει δύο γύρους είναι η νικήτρια. Το team deathmatch απαιτεί προσεκτικές κινήσεις, καθώς οι ζωές είναι περιορισμένες και oι ενέδρες αποτελούν την πιο σοφή επιλογή.
Αντίθετα, στο king of the hill δεν περιορίζεστε από τον αριθμό των respawns και στόχος σας είναι να πάρετε στην κατοχή σας και να προστατέψετε συγκεκριμένα σημεία του χάρτη. Έχοντας στην κατοχή σας τα συγκεκριμένα σημεία κερδίζετε πόντους. Η πρώτη ομάδα που φτάνει τους 120 πόντους είναι νικήτρια. Όπως και στο team deathmatch, νικήτρια ομάδα είναι αυτή που κερδίζει δύο γύρους. Στο king of the hill το ενδιαφέρον εστιάζεται στις βάσεις που κάθε ομάδα προσπαθεί είτε να πάρει στην κατοχή της, είτε να υπερασπιστεί. Όλοι οι παίκτες κινούνται σε λίγα τετραγωνικά μέτρα γύρω από αυτά τα σημεία, οπότε πρέπει να έχετε στο νου σου σας τόσο να καλύπτετε τους συμπαίκτες σας που βρίσκονται πιθανότατα κοντά σε εσάς, όσο και να τσεκάρετε συνεχώς αν έχετε γίνει αντιληπτός από τους αντιπάλους. Η έλλειψη περιορισμού στα respawns σας προκαλεί να παίζετε πιο επιθετικά, ιδιαίτερα σε περίπτωση που θέλετε να καταλάβετε τη βάση που οποία προστατεύει η αντίπαλη ομάδα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου