To For Honor ήταν μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις που μας επιφύλασσε η Ubisoft σε αυτή την E3 –η άλλη ήταν το καινούριο South Park. Μια ολοκαίνουρια IP που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως shooter αλλά χωρίς όπλα ή όπως πολύ πιο εύστοχα μας είπαν οι άνθρωποι της Ubi, “Call of Duty αλλά χωρίς όπλα”.
Στο For Honor λοιπόν δίνεται βάση στις ξιφομαχίες. Είτε ο ήρωας είναι σαμουράι, είτε βίκινγκ, είτε ιππότης, η ουσία είναι μία: κραδαίνοντας στα χέρια του το όπλο του, ορμάει στη μάχη με έναν και μοναδικό στόχο: να είναι αυτός εκείνος που θα βγει ζωντανός και όχι οι αντίπαλοί του. Η “καρδιά” του παιχνιδιού είναι οι μάχες του: το όλο σύστημα αποπνέει πέραν μίας εντυπωσιακής φυσικότητας, έναν ακραιφνή ρεαλισμό: χωρίς υπερβολή, ένιωσα κάθε χτύπημα που δεχόταν ο χαρακτήρας μου, να πονά εμένα τον ίδιο, ένα συναίσθημα που ελάχιστα παιχνίδια έχουν καταφέρει να μου μεταδώσουν και σίγουρα όχι στον βαθμό που τα κατάφερε το For Honor και μάλιστα απ’ την πρώτη στιγμή που το έπαιξα.
Το For Honor εστιάζει στις μονομαχίες και κατά βάση στα “ένας εναντίον ενός”.
Αν τυχόν ο παίκτης βρεθεί αντιμέτωπος με δύο αντιπάλους (καλά, για περισσότερους δεν το συζητάμε), τα πράγματα είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα.
Ο χειρισμός του δεν ήταν ιδιαίτερα πολύπλοκος: με την αριστερή σκανδάλη “κλειδώνουμε” στον αντίπαλο και με τον δεξιό αναλογικό μοχλό, μπλοκάρουμε τις αντίπαλες επιθέσεις. Επιτιθέμεθα με τα RB/RT (παίξαμε το παιχνίδι σε Xbox One) για τις light και heavy επιθέσεις ενώ με το X σπάμε την άμυνα του αντιπάλου. Όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Ubisoft, το παιχνίδι ακόμα στήνεται, οπότε αυτό σημαίνει πως πιθανότατα θα δούμε διαφοροποιήσεις ως προς τον χειρισμό του στην τελική του έκδοση –η άμυνα ειδικά τώρα δουλεύεται. Οι κινήσεις πάντως των χαρακτήρων βγαίνουν απόλυτα “στρωτές” και για κάθε δράση, υπάρχει και μία αντίδραση. Τα πάντα μπλοκάρονται και οι μάχες δεν είναι απλά χειμαρρώδεις αλλά χρειάζονται και τακτική. Αρκούν πάντως τρία-τέσσερα χτυπήματα για να βγει νοκ-άουτ ο χαρακτήρας.
Το For Honor θα περιέχει τόσο multiplayer, όσο και single player modes. Το τελευταίο θα έχει κανονικά ιστορία, αποστολές και πλήρη εξέλιξη χαρακτήρα με skill tree και όλα τα σχετικά έξτρα. Μιλήσαμε μάλιστα με τους δημιουργούς του και τη συνέντευξη θα έχετε την ευκαιρία να τη διαβάσετε στις επόμενες μέρες. Τα σχόλια που απέσπασε πάντως το δημιούργημα της Ubisoft Montreal είναι θετικά και δεδομένης της τεχνογνωσίας αλλά και της τελειομανίας που χαρακτηρίζει το καναδέζικο στούντιο, οι προσδοκίες μας είναι αρκετά υψηλές –και έτσι πρέπει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου