Divinity: Original Sin Review

Η βελγική Larian είναι ένα στούντιο που έχει αποδείξει το ταλέντο της μέσω της σειράς Divinity. Μετά το πολύ καλό Dragon Commander, η Larian, με τη βοήθεια του Kickstarter, επιστρέφει με το Divinity: Original Sin και πέρα από μαθήματα ανεξάρτητης ανάπτυξης παραδίδει ένα από τα καλύτερα RPG των τελευταίων 15 ετών.
Η ιστορία, για άλλη μία φορά, σας βρίσκει στον μαγικό κόσμο του Rivellon. Εκατοντάδες χρόνια μετά τα γεγονότα του Dragon Commander (και ίσως χιλιάδες πριν τα Divinity 1 και 2) ο κόσμος τρέμει από τον φόβο για την Source, μία απίθανη δύναμη που ωθεί στην τρέλα και σε κακούς σκοπούς όποιον έρθει σε επαφή μαζί της. Έτσι δημιουργήθηκε το τάγμα των Source Hunters, οι οποίοι είναι πολεμιστές εκπαιδευμένοι στη μάχη κατά των παρανοϊκών μάγων, ορκισμένοι να πατάξουν καθέναν που εξασκεί και προσπαθεί να δαμάσει την Source.
Η πλοκή ξεκινάει αρκετά απλά και μάλιστα περνάνε αρκετές ώρες μέχρι να αποκτήσει πραγματικό ενδιαφέρον, αν και αυτό οφείλεται κυρίως στο gameplay. Οι δύο ήρωες του παιχνιδιού φτάνουν στην πολιορκημένη πόλη της Cyseal με σκοπό να ξεδιαλύνουν το φόνο ενός αξιωματούχου, που όλα δείχνουν πως σκοτώθηκε με μαγικό τρόπο. Η αλήθεια είναι πως το Divinity: Original Sin δεν έχει κάποια εξωπραγματική ιστορία που καθηλώνει με το βάθος της. Δεν προσπαθεί να επιβάλει κάποιο αίσθημα λύπης ή ενδιαφέροντος για τους χαρακτήρες. Όλα είναι αρκετά απλά, οι καλοί και οι κακοί ξεχωρίζουν εύκολα, οι ανατροπές είναι λίγες και καλές, ενώ οι διάλογοι είναι φανταστικοί, παραδοσιακά κωμικοί, αυτοσαρκαστικοί και παιχνιδιάρικοι, όπως σε όλα τα παιχνίδια της Larian. Αυτό που κάνει το Original Sin να ξεχωρίζει είναι η απόλυτη ελευθερία που προσφέρει. Τι και αν ο κεντρικός κορμός της ιστορίας είναι γραμμικός; Το gameplay επιτρέπει τόσες διαφορετικές προσεγγίσεις μέσω εξερεύνησης, διαλόγων και γρίφων, που προσωπικά με κάνουν απόλυτα σίγουρο πως έχασα δεκάδες λεπτομέρειες και αρκετό υλικό στις 70 ώρες που χρειάστηκα για να ολοκληρώσω το παιχνίδι.
Τα γραφικά εντυπωσιάζουν με την αισθητική τους.
Τα γραφικά εντυπωσιάζουν με την αισθητική τους.
Σε όλη τη διάρκεια του Divinity: Original Sin δεν έχετε καμία βοήθεια, κανέναν να σας πει πού να πάτε, ενώ τα quest markers λάμπουν δια της απουσίας τους. Ο μόνος τρόπος για να γνωρίζετε τί σας περιμένει παρακάτω είναι το προσεκτικό διάβασμα των διαλόγων και η προσοχή στον χώρο. Αν ένας φρουρός στην έξοδο της πόλης σας πει να μην βγείτε από την βόρεια πύλη επειδή κυκλοφορούν επικίνδυνοι νεκροζωντανοί, καλύτερα να ακούσετε τη συμβουλή του. Βασικό σας εργαλείο είναι το σημειωματάριο όπου καταγράφεται κάθε πληροφορία που λαμβάνετε για τις αποστολές σας, αλλά μην περιμένετε ακριβείς οδηγίες σε καμία περίπτωση. Όλη η μαγεία βρίσκεται στην εξερεύνηση και στον πειραματισμό.
Αυτός ο πειραματισμός στο gameplay είναι που κάνει το παιχνίδι τόσο ξεχωριστό, καθώς απαιτεί από τον παίκτη να στύψει το μυαλό του και να βάλει τη φαντασία του να δουλέψει. Είναι τόσες οι λύσεις για κάθε πρόβλημα που συναντάτε που είναι εξαιρετικά πιθανό να χάσετε ολόκληρες περιοχές, χαρακτήρες και αντικείμενα ανάλογα με τις επιλογές σας. Από την πιο απλή πόρτα που μπορεί να ανοίξει με το καλά κρυμμένο κλειδί, με ένα ειδικό ξόρκι, ρίχνοντας την μαγική πυραμίδα τηλεμεταφοράς από το παράθυρο ή απλά καταστρέφοντας την με ένα τσεκούρι, μέχρι το κατεστραμμένο μπουντρούμι πίσω από τον ψεύτικο τοίχο, το παιχνίδι προσφέρει αμέτρητες περιπτώσεις που σας προκαλεί να παίξετε με τους μηχανισμούς του και να σπάσετε τους κανόνες.

Ξεκινάτε δημιουργώντας δύο δικούς σας ήρωες. Μπορείτε να αλλάξετε την εμφάνισή τους, τον χαρακτήρα τους, τη φωνή τους και φυσικά τις ικανότητές τους. Όπως και το Divinity 2, το Original Sin δεν σας περιορίζει ποτέ σε ότι αφορά την κλάση και τις δυνατότητες των χαρακτήρων σας. Πρέπει να επιλέξετε ορισμένα αρχικά skills και χαρακτηριστικά που σας βάζουν σε ένα μονοπάτι αλλά από εκεί και πέρα είστε ελεύθεροι να κάνετε ότι τραβάει η ψυχή σας. Ξεκινάτε με έναν paladin και μία μάγισσα φωτιάς; Μπορείτε να κάνετε τον paladin σας άριστο rogue ή ακόμα και νεκρομάντη με εξαιρετικό χάρισμα στα παζάρια, ενώ η μάγισσα μπορεί να καταστρέφει τα πάντα στο πέρασμά της με μπάλες φωτιάς, κρατώντας ένα πελώριο τσεκούρι και παράλληλα ξέρει να επιδιορθώνει όπλα και πανοπλίες. Ή ένας κατσούφης πολεμιστής με έφεση στη μαγειρική και την δημιουργία φίλτρων. Η ελευθερία είναι διάχυτη σε όλο το παιχνίδι και οι πρώτες ώρες ενασχόλησης μαζί του σίγουρα θα σας κάνουν να τα χάσετε, κυρίως λόγω των ατελείωτων στατιστικών και του πελώριου συστήματος inventory.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου