Το πόσο απροετοίμαστη ήταν η Nintendo για το λανσάρισμα του Wii U το διαπιστώσαμε αφότου κυκλοφόρησε η κονσόλα το 2012. Οι developers όμως το είχαν διαπιστώσει νωρίτερα, από τη συνεργασία τους με τη Nintendo για την ανάπτυξη παιχνιδιών για το επερχόμενο τότε Wii U. Σύμφωνα με developer σημαντικού third-party στούντιο που συνεργάστηκε με τη Nintendo, η εταιρεία ήταν εντελώς ανοργάνωτη σε διάφορους τομείς, γεγονός που έκανε τη ζωή των δημιουργών πολύ δύσκολη.
Ένας από αυτούς τους τομείς είναι το online, η δικτυακή υποδομή, όπου η Nintendo ήταν (και είναι ακόμα) αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό. Κι όμως, όπως αποκαλύπτει ο ανώνυμος developer, κανείς από τους προγραμματιστές της Nintendo δεν είχε χρησιμοποιήσει το Xbox Live ή το PSN για να πάρει μια ιδέα από το πώς λειτουργεί μια τέτοια υπηρεσία. Προσπαθούσαν να στήσουν κάτι αντίστοιχο από το μηδεν, χωρίς εμπειρία, με συνέπεια να τα βρουν σκούρα. Διαβάστε ολόκληρο το σχετικό άρθρο στο Digital Foundry, είναι πολύ ενδιαφέρον. Πολλοί λένε ότι το πρόβλημα της Nintendo ανέκαθεν ήταν ότι ζει σε μια φούσκα, απομονωμένη από τις εξελίξεις στη βιομηχανία. Εσείς τί πιστεύετε;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου