Μου αρέσει να βλέπω παιχνίδια με νέες ιδέες, τη στιγμή που τα ράφια των καταστημάτων έχουν γεμίσει με πανομοιότυπους τίτλους ή sequels/prequels γνωστών σειρών. Τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται σε XBLA, PSN και Steam, με λογικές τιμές και μικρό μέγεθος. Μία τέτοια ιδέα είναι το Storm, ένα παιχνίδι στο οποίο καλείστε να μεταφέρετε έναν σπόρο δένδρου από το αρχικό του δένδρο στην επόμενη εύφορη περιοχή, όπου θα φυτρώσει ένα νέο. Συνδυάζοντας τα στοιχεία της φύσης, αλλά και με έξυπνη προσθήκη στοιχείων και εμποδίων ανά εποχή του χρόνου, το Storm μπορεί να σας προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης, αν και έχει τα θέματά του.
Ο στόχος σας είναι να μετακινήσετε το σπόρο ενός δένδρου από το αρχικό σε νέο χώμα, όπου θα φυτρώσει ένα νέο, χωρίς όμως να έχετε καμία άμεση επαφή μαζί του. Αντ’ αυτού, έχετε υπό τον έλεγχό σας τις δυνάμεις της φύσης, με τις οποίες πρέπει να δημιουργήσετε νέα μονοπάτια ή να περάσετε από τα ήδη υπάρχουσα δύσβατα. Οι γρίφοι είναι αρκετά έξυπνοι και σας καλούν να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν καλύτερες στρατηγικές, ενώ και τα 49 συνολικά επίπεδα του παιχνιδιού παρέχουν ένα συνεχή και αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας, με τον τερματισμό να μοιάζει απλά αδύνατος. Χρόνος gameplay δε μπορεί να προσδιοριστεί, καθώς αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τους παίκτες. Πάντως, τα κύρια επίπεδα, ακόμα και για κάποιον που τα προσπερνάει τσακ-μπαμ, θα έλεγα πως θέλουν πάνω από τέσσερις ώρες για την ολοκλήρωσή τους. Επίσης, για ακόμα περισσότερη ενασχόληση, υπάρχουν τα free mode και spirit mode, στα οποία μπορείτε να εξερευνήσετε ελεύθερα την κάθε πίστα για νέες στρατηγικές και να περάσετε δοκιμασίες για να μαζέψετε τα «πνεύματα» που βρίσκονται διάσπαρτα αντίστοιχα.
Στην αρχή σας παρέχονται λίγα στοιχεία, όπως μόνο ένα αεράκι, όμως καθώς προχωράτε ξεκλειδώνονται περισσότερα στοιχεία, όπως η βροχή και ο κεραυνός, ο συνδυασμός των οποίων δημιουργεί ακόμα περισσότερα. Για παράδειγμα, δύο συνεχείς κεραυνοί μπορούν να γκρεμίσουν βράχους που εμποδίζουν το δρόμο σας ή τρεις συνεχόμενες βροχές μπορούν να δημιουργήσουν πλημμύρες. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι εποχές στις οποίες διαδραματίζονται οι πίστες, με κάθε εποχή να απαιτεί και νέους συνδυασμούς στοιχείων. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι μπορείτε να κάψετε τα ξερά χόρτα και τα δένδρα που σας εμποδίζουν ρίχνοντας μία αστραπή σε αυτά, ενώ στη συνέχεια ο καυτός καλοκαιρινός άνεμος μπορεί να εξαπλώσει την πυρκαγιά ακόμα παραπέρα.
Όμως, κάπου εδώ τα πράγματα περιπλέκονται χωρίς λόγο. Ενώ στο πρώτο μισό του Storm η δημιουργία και η υλοποίηση της σωστής στρατηγικής έχουν τον κύριο λόγο, μετά το παιχνίδι μετατρέπεται σε κυνήγι σωστού timing και ταχύτητας, καθώς και του σωστού σπόρου που θα χρησιμοποιήσετε. Υπάρχουν διαφορετικά ήδη σπόρων, με ιδιότητες όπως πιο ελαφρά για μεγαλύτερη αλτικότητα ή με μεγαλύτερη ταχύτητα, πράγμα που δείχνει απλά εκτός τόπου και χρόνου σε ένα τέτοιο game. Τέλος, με την εισαγωγή των ανεμοστρόβιλων, ξεχνάτε μια για πάντα τη λέξη «διασκέδαση», καθώς ο έλεγχός τους είναι πρακτικά αδύνατος και η αναγκαστική χρήση τους αποτρέπει περαιτέρω ενασχόληση. Ένα ακόμα αρνητικό είναι η έλλειψη κάποιου checkpoint συστήματος, με το παραμικρό λάθος να διορθώνεται μόνο με επανεκκίνηση της πίστας, χωρίς βέβαια το σύστημα από μόνο του να σας προειδοποιεί πως η πίστα δεν μπορεί να ολοκληρωθεί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου