Η ιστορία είναι γνωστή. Τα ποδηλατικά παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, είναι για αρκετό κόσμο μεταξύ των κύριων διεκδικητών για τους χειρότερους τίτλους της εκάστοτε περιόδου. Φανερά χαμηλό budget και μετριότατο αποτέλεσμα για ενα εξαιρετικά περιορισμένο κοινό, πόσο μάλλον στην Ελλάδα μας. Στην περίπτωσή μας, το Le Tour de France 2013: 100th Edition δεν είναι διεκδικητής του "χρυσού βατόμουρου", καθώς έχουν γίνει κάποια -μικρά- βήματα μπροστά για το franchise, ίσως κυρίως λόγω της εκατοστής επετείου του Γύρου, χωρίς όμως η συνολική εικόνα που έχουμε για τα εν λόγω παιχνίδια να αλλάζει δραματικά.
Το άθλημα της ποδηλασίας, και συγκεκριμένα ο Γύρος της Γαλλίας, είναι ένας μοναδικός αγώνας αντοχής για λίγους, με βάθος, τεχνικές και στρατηγικές πολύ πιο σύνθετες και δύσκολες στην εφαρμογή από ότι φανταζόμαστε αρχικά.
Η Cyanide έχει προσπαθήσει να ενσωματώσει αυτές τις ιδιαιτερότητες του αθλήματος με διάφορους μηχανισμούς, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους ικανοποιούν, όμως δεν μπορούμε να πούμε πως λειτουργούν πάντα όπως θα έπρεπε.
Αρχικά, να αναφέρουμε πως υπό την ονομασία του "Cycling Coach", υπάρχει μια επιλογή στο μάλλον φτωχό κεντρικό μενού, που αναλαμβάνει να μας εξοικιώσει με τις τακτικές, ονομασίες, τεχνικές και κανόνες του αθλήματος. Από κει και πέρα, μπορούμε να επιλέξουμε μια ομάδα η οποία αποτελείται απο διάφορους αναβάτες, ο καθένας με την ειδικότητα και το ρόλο του στο sprinting, climbing, attacking και πάει λέγοντας, και κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορούμε να δώσουμε εντολές σε μέλη της ομάδας, κάτι όμως που έχει περιορισμένη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα, σε αντίθεση με την πραγματικότητα όπου παίζει καταλυτικό ρόλο.
Στα του gameplay, αξίζει να αναφέρουμε πως η φετινή πρόταση προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία και έλεγχο από προηγούμενα παιχνίδια, και η κατά κύριο λόγο simulator φύση σημαίνει πως η εξέλιξη του αγώνα βασίζεται σε πολλούς παράγοντες.
Ως γνωστόν, κεντρικός κορμός του gameplay είναι η σωστή διαχείρηση της ενέργειας του αναβάτη μας έτσι ώστε όχι μόνο να καταφέρει να "βγάλει" τους αγώνες, αλλά και με μια καλή θέση στα standings. Μόνιμα θα πρέπει να έχουμε υπόψην την ταχύτητα (gear) που έχουμε επιλέξει (μεταξύ των δυο διαθέσιμων, Low και High), αλλά και το πόσο δυνατά πατάμε τη σκανδάλη και επομένως την προσπάθεια που καταβάλλουμε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου