Αντίθετα με την Microsoft που διατυμπανίζει το cloud ως βασικό πλεονέκτημα του Xbox One, η Sony προς το παρόν δεν το βάζει σε πρώτο πλάνο με το PS4, κυρίως γιατί επικεντρώνεται σε διαφορετική χρήση του. Ενώ η Microsoft μιλάει κυρίως για υπολογιστικές λειτουργίες που αναλαμβάνουν οι servers, η Sony έχει μακροπρόθεσμο στόχο να διαθέτει παιχνίδια μέσω streaming, γι αυτό και απέκτησε το Gaikai άλλωστε.
Όπως ανακοινώθηκε στην E3, οι cloud gaming υπηρεσίες της Sony θα είναι διαθέσιμες το 2014, αρχικά στην Αμερική. Οι κάτοχοι PS4 και PS3, και στη συνέχεια οι κάτοχοι PS Vita, θα έχουν πρόσβαση σε επιλεγμένα παιχνίδια του PS3 μέσω streaming, χάρη στην ιδιόκτητη τεχνολογία δικτύου του Gaikai, που υπόσχεται γρήγορο και άμεσο gameplay. Από εκεί και πέρα, η Sony ισχυρίζεται ότι το PS4 προσφέρει και cloud-based computing, για θέματα όπως matchmaking κλπ, όπως το Xbox One δηλαδή. Το σίγουρο είναι ότι το cloud θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στη νέα γενιά, και το πάνω χέρι θα το έχει αυτός που διαθέτει την καλύτερη υποδομή. Ποια η άποψή σας επί του θέματος; Πώς βλέπετε το cloud στο PS4;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου