Μία σαλάτα ζόμπι με μπόλικο DLC παρακαλώ!

Το να κυκλοφορήσει κανείς ένα παιχνίδι που θα προσφέρει κάτι πραγματικά διαφορετικό είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Σταδιακά όμως, υπάρχουν τίτλοι που μπορεί να μην προσφέρουν κάτι το τρομερά διαφορετικό, αλλά η ιδέα που βρίσκεται από πίσω τους να προσφέρει αρκετό πειραματισμό. Ανοιχτός κόσμος, πρώτου προσώπου RPG, ζόμπι, τετραπλό co-op και δημιουργία όπλων. Αυτή ήταν η συνταγή του πρώτου Dead Island, που έδωσε στην Techland 4.000.000 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα. Θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχία του, η πολωνική εταιρία ανακοίνωσε τον Ιούνιο του 2012 το Dead Island: Riptide. Όλα έδειχναν πως με λίγες βελτιώσεις και προσθήκες το franchise θα μπορούσε να συνεχίσει δυναμικά και να θέσει μία καλή βάση για την επόμενη γενιά. Δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και παρακάτω αναλύουμε τους λόγους για τους οποίους δύσκολα αξίζει να επενδύσετε το χρόνο σας στο Dead Island: Riptide.
Ασθένεια Kuru
Όταν κάποιος ακούσει τη φράση "Dead Island", το πρώτο πράγμα που θα του έρθει στο μυαλό είναι το εντυπωσιακό και παράλληλα συγκινητικό trailer που κυκλοφόρησε η Techland πίσω στο 2011. Το Dead Island, όμως, κατέληξε να είναι ένα πεδίο μάχης στο οποίο σκοτώνουμε ζόμπι με εντυπωσιακούς τρόπους -όπως ηλεκτρικές κατάνες- παρά μία συγκινητική ιστορία που εξιστορεί την επιβίωση μίας οικογένειας σε ένα νησί μετά από την εξάπλωση ενός ιού. Το Riptide ξεκινάει ακριβώς από το σημείο που τελείωσε το πρώτο Dead Island. Βέβαια, ενδιάμεσα μεσολάβησε ένα DLC με την ονομασία Ryder White’s Campaign, αλλά τα γεγονότα του εξιστορούνται στο εισαγωγικό βίντεο. Οι τέσσερις πρωταγωνιστές του τίτλου κατάφεραν να ξεφύγουν από το Banoi και πλέον τους βρίσκουμε αντιμέτωπους ξανά με τον ιό, μόνο που αυτή τη φορά βρίσκονται στο νησί Palanai. Η απόδρασή τους από το Banoi δεν είχε την καλύτερη δυνατή κατάληξη, αφού ο Frank Serpo τους κρατάει αιχμάλωτους στο πλοίο του έτσι ώστε να μάθει γιατί έχουν ανοσία στον ιό μέσω εξετάσεων αίματος. Δεν θα πούμε όμως περισσότερα, για να μην χαλάσουμε την εμπειρία σε όσους ασχοληθούν με τον τίτλο. Πάντως, ακόμα και να αποκαλύπταμε την πλοκή του Riptide, είναι πολύ πιθανό το ενδιαφέρον να ήταν μηδαμινό. Αυτό συμβαίνει γιατί η σύνδεση της ιστορίας του πρώτου Dead Island με το Riptide είναι ιδιαίτερα απογοητευτική, ενώ το ενδιαφέρον των παικτών αναζωπυρώνεται μόνο μετά τις 6 ώρες, όπου υπάρχουν ανατροπές στο σενάριο, δηλαδή δύο ώρες πριν το τέλος. Γενικότερα, η παρουσίαση της ιστορίας μέσα από τα cut scenes είναι -το λιγότερο- άσχημα εκτελεσμένη, με το lip-syncing να είναι εντελώς ασυγχρόνιστο σε σημεία, ενώ οι ερμηνείες των voice actors δεν θα λέγαμε πως καταφέρνουν να βοηθήσουν ιδιαίτερα.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου