
Gameplay
Το Crazy Machines ΙΙ, όπως και ο προκάτοχός του, είναι εν μέρει βασισμένο τόσο στα σχέδια του Heath Robinson, όσο και στις εφευρέσεις του Rube Goldberg, γνωστού για την κατασκευή πολύπλοκων μηχανών. Σε κάθε πίστα ή αλλιώς “πείραμα” όπως αποκαλείται, σας δίνεται ένας αρκετά απλός στόχος, όπως το να ψήσετε ενα τόστ, να ανάψετε εναν διακόπτη ή να σκάσετε ενα μπαλόνι. Αυτό το επιτυγχάνετε έμμεσα, μέσω μιας σειράς εργαλείων και αντικειμένων που έχετε στη διάθεσή σας, τα οποία και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Μπάλες, διακόπτες, ράμπες, ιμάντες, ελατήρια, λαμπτήρες, ατμομηχανές, ρομποτάκια και λοιπές συσκευές ικανές να μετατρέψουν την ενέργεια σε κίνηση, σας περιμένουν για να τις χρησιμοποιήσετε με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο.
Στην αρχή κάθε πειράματος σας δίνεται η περιγραφή του, καθώς και τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, από τα 200 συνολικά που διαθέτει το παιχνίδι. Αρχικά, στα εκπαιδευτικά επίπεδα σας δίνονται απλά και «εύκολα» εργαλεία και στόχοι, μέχρις ότου να κατανοήσετε το στοιχείο δράσης-αντίδρασης του παιχνιδιού. Όσο προχωράνε τα πειράματα συναντάμε πιο περίπλοκα εργαλεία. Αρκετά απο αυτά πέρα απο την τοποθέτηση τους, χρειάζονται και παραμετροποίηση, ενώ κάποια δουλεύουν μόνο σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία. Για παράδειγμα, μια πηγή φωτός χρειάζεται καθρέφτες για να στείλει το φως εκεί που πρέπει, ενώ οι λαμπτήρες χρειάζονται ηλεκτρισμό, άρα συνδυάζονται με μπαταρίες, συσσωρευτές ή πρίζες. Σε μια ευχάριστη νότα, κάθε επίπεδο του παιχνιδιού είναι σχεδιασμένο με βάση μια διαφορετική χώρα και κάθε πείραμα διαθέτει αντίστοιχους στόχους, μουσική και ιστορία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου