
Πέρα λοιπόν από τα API, DirectX 9, DirectX 10 και DirectX 11 υποστηρίζει και την νέα έκδοση του OpenGL, 4.0. To Heaven 2.1 χρησιμοποιεί όλα τα νέα χαρακτηριστικά του OpenGL 4.0 - ένα API όσο τεχνολογικά προηγμένο είναι το DirectX 11 - συμπεριλαμβανομένου του hardware tesselation. Μία ακόμη σημαντική αλλαγή είναι η υποστήριξη στερεοσκοπικής τρισδιάστατης τεχνολογίας υποστηρίζοντας διάφορα είδη θέασης όπως τα Analygraph, 3D Vision και iZ3D. Επιπλέον έχουν πραγματοποιηθεί ορισμένες διορθώσεις σε σχέση με την έκδοση Heaven 2.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου