
Με δεδομένο ότι ο παραγωγός του τίτλου, David Jones, βρίσκεται πίσω από τίτλους όπως το αρχικό Grand Theft Auto και το Crackdown, ήταν δεδομένο ότι το APB θα υιοθετούσε πολλούς από τους μηχανισμούς που έχουμε δει σε sandbox action τίτλους. Αρχικά λοιπόν φτιάχνετε τον χαρακτήρα σας και εν συνεχεία επιλέγετε faction. Το customization είναι απίστευτο (και άνετο παράλληλα αφού τα πάντα γίνονται με μπάρες) αφού μπορείτε να διαμορφώσετε τον ήρωά σας ακριβώς έτσι όπως θέλετε ενώ έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε και λογής λογότυπα ή εξοπλισμό με ένα εργαλείο που φέρνει σε Photoshop τον οποίο θα χρησιμοποιήσετε in-game. Πολλά από τα cool στοιχεία των editors βέβαια θα είναι κλειδωμένα αρχικά αλλά άπαξ και μαζέψετε ρευστό, ξεκλειδώνονται μέχρι να πείτε «APB».
Σούπερ στοιχείο στο gameplay: μπορείτε να μπαίνετε στο αυτοκίνητο που οδηγεί άλλος και φυσικά στον δρόμο να... «τα λέτε» με τα άλλα οχήματα!Αν μάλιστα φτιάξετε κάτι πολύ «ουάου», τότε μπορείτε να το διαθέσετε και στους άλλους χρήστες μέσω του σχετικού auction system και όσοι περισσότεροι το «αγοράσουν» τόσο in-game χρόνο θα κερδίσετε –βλ. παρακάτω. Εκτός από τη «ντουλάπα» η οποία θα φιλοξενεί τη γκαρνταρόμπα σας, υπάρχει και το γκαράζ σας μέσω του οποίου θα έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε με τον ίδιο τρόπο το όχημα της επιλογής σας –υπήρχαν 20 βασικά σχέδια κι από ‘κει και πέρα πάρα μα πάρα πολλές πρόσθετες επιλογές. Μηχανές πάντως δεν είδα… Σημειώστε ότι άπαξ και δημιουργήσετε ένα αυτοκίνητο, όπως και με τον λοιπό εξαρτισμό σας, σας ανήκει και μάλιστα μπορεί να γίνει respawn στα πάρκινγκ της πόλης. Ολοκληρώνοντας με τα του customization, μπορούμε εκτός των άλλων να συνθέσουμε και το δικό μας theme (κανονική σύνθεση μουσικής) το οποίο ας πούμε μπορούμε να ορίσουμε να παίζει σε κάθε μας «στεγνό καθάρισμα».
Λάζαρε, δεύρο έξω
Έχοντας τελειώσει με το δημιουργικό, ήρθε η ώρα να βγούμε όξω και να «ρουλάρουμε» στην πόλη. Οι άνθρωποι της Realtime Worlds μας εξήγησαν πως για την όλη δράση υπεύθυνοι ήταν οι παίκτες και πως οι NPC έπαιζαν διακοσμητικό ρόλο. Χωριστήκαμε –αυτόματα- σε… κλέφτες κι αστυνόμους και όντας συνδεδεμένοι με τα studios της Realtime (έπαιζαν μαζί μας και οι beta testers!) ξεκινήσαμε τις περιπλανήσεις μας στους δρόμους του San Paro. Αν και σε γενικές γραμμές ο παίκτης είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι τραβά η όρεξή του, ανά τακτά χρονικά διαστήματα εμφανίζονται αποστολές που σχετίζονται με το αντίπαλο faction. Είτε πρόκειται για παρεμπόδιση κάποιας ληστείας, είτε για τη σύλληψη/εκτέλεση κάποιου συγκεκριμένου μέλους, είτε για κάποιου είδους μεταφορά, η κάθε αποστολή διαρκεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο οι δύο ομάδες έχουν συγκεκριμένους στόχους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου