God of War: Ο Kratos παραλίγο να χάσει στο βραβευμένο τίτλο

Το God of War του PS4 κυκλοφόρησε το 2018, αποσπώντας αμέτρητα βραβεία, καταφέρνοντας τρομερές πωλήσεις και κερδίζοντας φυσικά και την αγάπη του gaming κοινού. Η εξέλιξη του Kratos ήταν ένα από τα κεντρικά θέματα του παιχνιδιού, αλλά παραλίγο το παιχνίδι να είχε άλλο πρωταγωνιστή, όπως μαθαίνουμε τώρα. Συγκεκριμένα, ο δημιουργός του παιχνιδιού Cory Barlog βρέθηκε στο Gamelab που λαμβάνει χώρα στη Βαρκελώνη και εκεί αποκάλυψε μερικές νέες λεπτομέρειες για το παιχνίδι του και τις τρομερές δυσκολίες που συνάντησε η ομάδα ανάπτυξης. 
 Στις πρώτες συζητήσεις, πολλοί στην ομάδα υποστήριζαν ότι έπρεπε να απαλλαγούμε από τον Kratos. Έλεγαν πως είναι είναι ενοχλητικός, έχει τελειώσει. Ο Barlog τόνισε στη συνέχεια ότι ο Kratos ξεκίνησε τη ζωή του ως αντι-ήρωας σε μια εποχή που οι αντι-ήρωες στα παιχνίδια ήταν σπάνιοι. Σχεδιάστηκε για να είναι εντελώς αντιπαθής, κάτι που είχε νόημα το 2005. Μετά από τρία κεντρικά παιχνίδια, μερικά μέλη της ομάδας του God of War αισθάνθηκαν ότι ο χαρακτήρας είχε ολοκληρώσει τον κύκλο του. Πρότειναν έναν ολοκαίνουργιο πρωταγωνιστή, υποστηρίζοντας ότι η μυθολογία που περιβάλλει το παιχνίδι ήταν πιο σημαντική για το God of War από τον χαρακτήρα
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου