Nosgoth preview γιατί έχει πολύ ζουμί...

Οι εν λόγω τίτλοι αν και... δεν πολέμησαν στην πρώτη γραμμή των χαρακωμάτων του gaming έχουν πετύχει έναν σεβαστό αριθμό συνολικών πωλήσεων, ενώ -ακόμα πιο σημαντικό- έχουν μείνει στη μνήμη των gamers για το ψαγμένο gothic lore, τους "Σεξπηρικούς" αντιήρωες και το γενικότερο στόρι που αποπνέει έναν αέρα αρχαίας τραγωδίας. Ωστόσο, όλα αυτά τα games, αν θέλετε ακόμη και λόγω θεματολογίας, κινούνταν σε Action/Αdventure single-player μονοπάτια αποτελώντας μια πιο "προσωπική" εμπειρία. Έτσι, η απόφαση της Psyonix να επαναφέρει την σειρά μέσω ενός αμιγώς multiplayer Action, αρχικά αντιμετωπίστηκε με δυσπιστία. Το Nosgoth (που δανείζεται το όνομά του από τον φανταστικό κόσμο του Legacy of Kain) προσφέρει PvP δράση ντυμένη με την ατμόσφαιρα της σειράς και αυτή την περίοδο βρίσκεται σε closed beta στάδιο, το οποίο και δοκιμάσαμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Τελικά μας πειράζει που η Psyonix ξέφυγε από την δοκιμασμένη συνταγή και τι μπορεί να μας προσφέρει ακόμα ένα free-to-play Τhird-Person Action;
Παιδί της νύχτας είμαι εγώ Το Nosgoth δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο στόρι, αλλά αξιοποιεί την γενικότερη μυθολογία μεταφέροντας μας στην καρδιά της αιώνιας μάχης ανάμεσα στους ανθρώπους και τους βρικόλακες που θα κρίνει τις τύχες του ομώνυμου κόσμου. Ουσιαστικά η σύνδεση με τα γεγονότα του Legacy of Kain είναι ενδεχομένως κάπως ανύπαρκτη, αλλά για όσους έχουν παίξει τα παλιά games η γενικότερη ατμόσφαιρα του lore θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστά, δίνοντας ήδη μια μεγάλη ώθηση "συμπάθειας" στην δημιουργία της Psyonix. Δεν ξέρω αν εκμεταλλεύονται λίγο το brand name οι developers, αλλά σίγουρα το κάνουν με σωστό, σκοτεινό και γοτθικό τρόπο! Όλα αυτά αποτελούν στην πραγματικότητα ένα σκηνικό για τις μάχες μας, καθώς το παιχνίδι είναι στην βάση του ένα multiplayer Τhird-Person Action με matches 4vs4. Οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές είναι όπως έχετε καταλάβει οι άνθρωποι και τα βαμπίρ και κάθε ομάδα ελέγχει εναλλάξ μία τους πρώτους και μία τους δεύτερους, σε αγώνες των δύο γύρων. Ο νικητής κρίνεται από το συνολικό σκορ των δύο γύρων καθώς πχ. και να χάσετε στο πρώτο match, μπορείτε να κερδίσετε το game τελικά εάν πετύχετε καλύτερο σκορ στο δεύτερο. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού ακολουθούν μια Shooter/ Hack 'n' Slash/Melee λογική, ανάλογα και με το faction που ελέγχετε, δεν έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα τυπικό Τhird-Person shooter αλλά με ένα game κάπως πιο έξυπνα στημένο.
Κυνήγι για αίμα Στην closed beta βρήκαμε δύο διαθέσιμα modes τα οποία σαφώς και είναι λίγα για να απολαύσουμε το παιχνίδι σε βάθος, αλλά σίγουρα θα προστεθούν περισσότερα και προφανώς σε αυτό στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε το περιεχόμενο παρά να πάρουμε μια πρώτη γεύση του gameplay και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτή η πρώτη γεύση λοιπόν ομολογώ ότι είναι εξαιρετική. Το Nosgoth είναι ένα game που ίσως στην αρχή να μην σας γεμίσει το μάτι, όμως οι πολύ σωστά στημένοι μηχανισμοί του θα σας κάνουν σιγά-σιγά να το εκτιμήσετε περισσότερο και στο τέλος να κολλήσετε μαζί του ελαφρώς (τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ)! Όπως είπαμε λοιπόν, τα δύο modes είναι το Team Deathmatch και το Siege. Τίποτα που δεν ξέρετε δηλαδή και τίποτα που να τα διαφοροποιεί ιδιαίτερα μεταξύ τους. Το πρώτο όλοι γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται, κυνήγι μέχρι τελικής πτώσης με νικήτρια την ομάδα που φτάνει πρώτη στα 30 kills ή εκείνη που έχει σκοτώσει περισσότερους αντιπάλους στο τέλος του χρόνου (10 λεπτά). Το Siege ακολουθεί ουσιαστικά την ίδια λογική, με την διαφορά ότι έχουν προστεθεί κάποια υποτυπώδη objectives, όπως σημεία για capture. Σύμφωνα και με τους ίδιους τους developers θα προστεθούν σταδιακά νέα modes, κάτι που σίγουρα είναι απαραίτητο για ξεδιπλωθούν περεταίρω οι αρετές του παιχνιδιού και να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρο
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου