Σίγουρα όσοι έχουν παίξει την Mass Effect τριλογία -την γνωστή space opera της BioWare- γνωρίζουν το δυαδικό σύστημα ηθικής που καθορίζει το «καλό» (Paragon) ή το «κακό» (Renegade) μονοπάτι που ακολουθεί ο παίκτης. Ουσιαστικά το κάθε μονοπάτι επιβράβευε τον παίκτη με πόντους κι άνοιγε διαφορετικές επιλογές στους διαλόγους που κάποιες φορές είχαν αντίκτυπο εκτός από την διαμόρφωση του ίδιου του χαρακτήρα και στην εξέλιξη του σεναρίου.
Αν κι από τότε το σύστημα ηθικής στα βιντεοπαιχνίδι έχει προσδώσει αρκετά πιο γκρίζες ζώνες (με τρανό παράδειγμα το Witcher 3), οι παίκτες συνεχίζουν να έχουν την τάση να επιλέγουν το «καλό» μονοπάτι που αντικατοπτρίζει έναν πιο ηρωικό και συμπονετικό χαρακτήρα, παρά το «κακό» που έχει να κάνει με κάποιον αδίστακτο ή μη-δημοφιλή.
Όπως αποκάλυψε στο Twitter ο πρώην εργαζόμενος της BioWare, John Ebenger, ο οποίος είχε κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη της τριλογίας Mass Effect, το 92% των παικτών επέλεξε το Paragon μονοπάτι, ωθώντας τον Ebenger να εκφράσει ένα μικρό παράπονο, λέγοντας πως αρκετοί δεν είδαν ποτέ σημαντικό μέρος της δουλειάς που είχαν κάνει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου