Horizon Chase Turbo Review

Στους μεγαλύτερους από εμάς, τα ονόματα OutRun, Lotus Challenge και Chase H.Q. μας φέρνουν πίσω πολλές αναμνήσεις. Αμάξια με διακεκριμένη ιταλική σχεδίαση, μηχανικοί προβολείς, άπειρη ιπποδύναμη και ανοιχτοί δρόμοι όπου μπορούσαμε να καβαλήσουμε ένα πιξελιασμένο sport convertible και να οδηγήσουμε προς το ηλιοβασίλεμα. Αυτή η εποχή έχει περάσει ανεπιστρεπτί, από τη στιγμή που τα sprites έδωσαν την θέση τους σε πολύγωνα και με την έλευση πιο ρεαλιστικών racers. To Horizon Chase Turbo όμως έρχεται για να μας θυμίσει ότι τα old-school arcade racers μπορούν να λειτουργήσουν με τις σημερινές τεχνικές επεικόνισης και gameplay. Με του που ξεκινάτε έναν αγώνα στο Horizon Chase Turbo, καταλαβαίνετε αμέσως ότι ο σκοπός του είναι να εξομοιώσει την παλιά arcade racing φόρμουλα.
Μπορείτε μόνο να πάτε μπροστά, ο δρόμος και οι στροφές περνάνε από μπροστά σας, ενώ το αμάξι σας παραμένει καρφωμένο στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Εσείς πρέπει να στρίβετε ανάλογα και να μην βγαίνετε εκτός δρόμου αλλά και να αποφεύγετε και τα άλλα αμάξια. Ο χειρισμός είναι ιδιαίτερα καλός, με κάποιες βελτιώσεις που, μεταξύ μας, έπρεπε να γίνουν στην παλιά φόρμουλα. Οι πλαγιολισθήσεις και το drafting πίσω από τους άλλους οδηγούς είναι εδώ, αλλά αυτό που σας βοηθάει στους διάφορους αγώνες είναι η στρατηγική χρήση των boosts. Τα εν λόγω boosts είναι πεπερασμένα από την αρχή του κάθε αγώνα, αλλά μπορείτε να βρείτε κάποιο... αδέσποτο στον δρόμο. Επίσης, το παιχνίδι, τιμώντας τις mobile ρίζες του, διαθέτει credits στις διαδρομές όπου αγωνίζεστε και πρέπει να τα μαζεύετε για να ξεκλειδώνετε πράγματα πιο γρήγορα και εύκολα. Παρότι όμως το Horizon Chase Turbo προέρχεται από τα κινητά, δεν φέρνει μαζί του και ενοχλητικά πράγματα όπως microtransactions, κάτι θετικό ειδικά σε μια εποχή όπου πολλά παιχνίδια για κονσόλες και PC ενδίδουν στις εν λόγω κακές πρακτικές.
Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να βρω στην καρδιά του gameplay είναι ότι η μηχανή φυσικής είναι αρκετά... περίεργη με τις συγκρούσεις. Τα αμάξια είναι τρισδιάστατα πολυγωνικά μοντέλα, οπότε δεν θα μπορούσαν να συμπεριφερθούν όπως τα αντίστοιχα 2D. Ως αποτέλεσμα, όταν συγκρούεστε με κάποιον άλλον στον αγώνα, η συμπεριφορά τους θυμίζει περισσότερο συγκρουόμενα σε λούνα πάρκ. Μια σύγκρουση είναι αρκετή για να σας κοστίσει τον αγώνα. Για παράδειγμα, μια πλάγια σύγκρουση σε κάποια στροφή μπορεί να σας στείλει εκτός δρόμου, ενώ αν τρακάρετε κάποιον από πίσω, αυτός παίρνει ένα μικρό βοήθημα ταχύτητας ενώ εσείς επιβραδύνετε απότομα.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου