Από το PSP και τα arcades, η Team Ninja φέρνει τη σειρά Dissidia Final Fantasy στo PS4 με το Dissidia Final Fantasy NT. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που συνδυάζει στοιχεία fighting και action RPG, με χαρακτήρες από όλα σχεδόν τα παιχνίδια Final Fantasy. Έρχεται όμως μαζί με σημαντικές αστοχίες.
Σαν σε μια νοσταλγική γιορτή, η ιστορία φέρνει χαρακτήρες από τα παιχνίδια Final Fantasy που αγαπάμε αντιμέτωπους με έναν κοινό εχθρό. Δίνονται εξηγήσεις ως προς το γιατί συμβαίνει ότι συμβαίνει, οι διάλογοι και οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χαρακτήρων είναι ευχάριστοι και το παιχνίδι καταφέρνει να δέσει σωστά λεπτομέρειες, αναφορές και όλα τα καλά στοιχεία των Final Fantasy σε μια δομημένη πλοκή.
Το σύστημα μάχης είναι μια εξέλιξη όσων έχουμε δει σε προηγούμενους τίτλους. Οι μάχες διεξάγονται ανάμεσα σε δυο ομάδες των τριών. Υπάρχουν δύο είδη βασικών επιθέσεων, τα bravery attacks και τα HP attacks. Οι πρώτες μειώνουν το bravery του αντιπάλου και αυξάνουν το δικό σας, ενώ οι δεύτερες μειώνουν το HP του αντιπάλου με βάση πόσο bravery έχετε. Υπάρχουν ακόμα διάφορες τεχνικές άμυνας και επίθεσης, κίνησης και ειδικών ικανοτήτων που έχει να προσφέρει το σύστημα μάχης.
Οι διαθέσιμοι χαρακτήρες είναι αρκετοί και ο καθένας με μοναδικό στιλ μάχης. Βέβαια, όλοι ανήκουν σε ένα από τα τέσσερα βασικά αρχέτυπα (vanguard, assassin, marksman, specialist) και δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στον γενικό χειρισμό που σας διδάσκει το tutorial.
Το story mode πάσχει από μια περίεργη διαχείριση. Για να προχωρήσετε από το ένα κεφάλαιο στο άλλο (είτε πρόκειται για cutscene, είτε για story battle) πρέπει να καταβάλετε memoria, τα οποία κάποια στιγμή εξαντλούνται. Για να αποκτήσετε περισσότερους απ’ αυτούς τους πόντους πρέπει να παίξετε άλλα modes του παιχνιδιού (που δεν είναι πολλά). Αυτό δεν αποτελεί για μένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά μερικές φορές αυτό που καταλήγετε να ξεκλειδώνετε μετά από grind μπορεί να είναι απογοητευτικό. Όπως για παράδειγμα όλα τα boss battles που υπάρχουν. Είναι μια καλή ιδέα η ομάδα σας να τα βάζει με έναν τεράστιο, άνισο αντίπαλο αντί για τρεις ισάξιους που έχετε ξαναδεί τόσες φορές, αλλά η εκτέλεση είναι απλά κακή. Το σύστημα μάχης εδώ δεν δουλεύει υπέρ των boss battles, τα οποία είναι δύσκολα, απαιτητικά και άδικα χωρίς λόγο, κυρίως εξαιτίας του συστήματος μάχης που εδώ, τονίζω ξανά, δεν βολεύει.
Υπάρχει η δυνατότητα να παίξετε εναντίον της ΑΙ σε ένα από δύο είδη μάχης (με διάφορες παραμέτρους το καθένα). Στο πρώτο σκοπός είναι να νικήσετε και τα τρία μέλη της αντίπαλης ομάδας, ενώ στο δεύτερο πρέπει να καταστρέψετε τον κρυστάλλινο πυρήνα των αντιπάλων πριν εκείνοι καταστρέψουν τον δικό σας.
Πέρα από αυτά, δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνετε offline όσον αφορά επιπλέον gameplay modes. Λείπουν παραπάνω πράγματα να κάνετε και τρόποι να παίξετε και αυτό κάνει το παιχνίδι να παλιώνει νωρίτερα απ’ ότι θα έπρεπε. Υπάρχει ένα item shop όπου μπορείτε να αγοράζετε επιπλέον περιεχόμενο, όπως ενδυμασίες, όπλα, ατάκες, μουσική κτλ ή treasure boxes με τυχαίο περιεχόμενο, ξοδεύοντας gil, που κερδίζετε παίζοντας. Δεν υπάρχουν microtransactions.
Online, υπάρχουν ευκαιρίες για ranked match αλλά και επιλογές για custom μάχες. Η μακροβιότητα του παιχνιδιού θεωρητικά βρίσκεται στο online, ωστόσο υπάρχουν προβλήματα εύρεσης αντιπάλων αλλά και lag, πτώσεις frame rate και αποσυνδέσεις. Ειδικά σε ένα τέτοιο παιχνίδι, είτε πρόκειται για γρήγορες μάχες, είτε για μάχες που κρατάνε αρκετά λεπτά, τέτοιες αστοχίες δεν συγχωρούνται και κάνουν το online σχεδόν απλησίαστο αυτή τη στιγμή.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου