Η Remedy φαίνεται πως έλυσε τα προβλήματα με τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών του Alan Wake, μιας και ο τίτλος ξεκίνησε να πωλείται πάλι στο ψηφιακό κατάστημα του Xbox, έπειτα από την πρόσφατη αφαίρεσή του από το Steam και τις άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.
Γενικά το Alan Wake 2 φαίνεται πως είναι μια σκέψη που υπάρχει ακόμη για την φιλανδική ομάδα και ο creative director του στούντιο, Sam Lake, αναφέρθηκε ξανά στο sequel σε μια πρόσφατη συνέντευξη του στο Eurogamer.
Το σχετικό απόσπασμα των δηλώσεών του ακολουθεί παρακάτω.
Το P7 δεν είναι το Alan Wake 2 – αυτό είναι κάτι που πρέπει να το τονίσουμε.
Θα ήθελα πάρα πολύ να το κάνω! Αλλά δεν φτιάχνουμε το Alan Wake 2 προς το παρόν.
Το Alan Wake μας ανήκει, αισθάνομαι πως υπάρχει αξία στο Alan Wake και θα λάτρευα να κάνω κάτι περισσότερο με το Alan Wake, αλλά αυτά τα πράγματα, είναι κάτι περισσότερο από δημιουργικές ιδέες: Υπάρχει και μια επιχειρηματική πλευρά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να συμβούν για να γίνει κάτι τέτοιο δυνατό.
Κάθε φορά που είχαμε ένα Alan Wake 2 concept και το πήγαμε σε publishers και μιλήσαμε σχετικά με αυτό, ο χρόνος και ο χώρος δεν έμοιαζε να είναι σωστός για να πραγματοποιήσουμε αυτό το όραμα. Πάντα έμοιαζε πως θα είναι ένας συμβιβασμός για πολλούς λόγους και πως δεν θα φτιάχναμε το Alan Wake sequel που θα θέλαμε πραγματικά.
Για εμάς, το Alan Wake είναι πολύτιμο και αν κάποτε θα το κάνουμε, θέλουμε να είναι με τους δικούς μας όρους και να φτιάξουμε το σωστό είδος sequel, όχι απλά να κάνουμε κάτι, έναν συμβιβασμό. Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα.
Ο Lake τόνισε επίσης πως είχαν προτείνει ένα Alan Wake 2 στην Microsoft, με την ιδέα να είναι επεισοδιακό και μεταξύ του παιχνιδιού να μεσολαβούν και live action επεισόδια. Αυτή ήταν μια ιδέα που τους άρεσε, αλλά ήθελαν ένα νέο IP, το οποίο θα ανήκει σε αυτούς. Το Alan Wake ανήκει στην Remedy όποτε αυτό δεν ήταν διαπραγματεύσιμο και τελικά έτσι προέκυψε το Quantum Break.
Ο Sam Lake αναφέρθηκε επίσης και στα πρώτα χρόνια του Xbox One και στον προσανατολισμό του στην τηλεόραση πριν κυκλοφορήσει, καθώς και στη ζωή της Remedy μετά το Xbox, ως ανεξάρτητο πλέον στούντιο, αλλά και σε διάφορα ακόμη θέματα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου