Το Star Citizen είναι ένας πολύ αναμενόμενος τίτλος space simulation, ο οποίος ξεκίνησε να αναπτύσσεται τον Οκτώβρη του 2012. Αν και έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε, η Cloud Imperium Games ανακοίνωσε αλλαγή στην μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, από την CryEngine της Crytek, στην Lumberyard της Amazon.
Είναι μάλλον ασυνήθιστο για ένα παιχνίδι που είναι ήδη τέσσερα χρόνια υπό ανάπτυξη, να ανακοινώνεται ότι αλλάζει μηχανή γραφικών. Αυτό ακριβώς όμως ανακοίνωσε αυτές τις μέρες η Cloud Imperium Games που βρίσκεται πίσω από το Star Citizen και το Squadron 42, την single player έκδοση του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με την εταιρία, η μετάβαση στην μηχανή γραφικών της Amazon, γίνεται προκειμένου να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει η εν λόγω μηχανή γραφικών σε online παιχνίδια, όπως ενσωμάτωση με τα Amazon Web Services και υποστήριξη για την streaming υπηρεσία Twitch, αλλά και για να διασφαλιστεί η μακροζωία του παιχνιδιού.
Η Lumberyard βασίζεται και αυτή στην CryEngine της Crytek, καθιστώντας την μετάβαση πιο εύκολη.
Παρόλα αυτά θεωρείται δεδομένο ότι η ανάπτυξη του παιχνιδιού και η διάθεση της τελικής του έκδοσης, πηγαίνει πιο πίσω, κάτι που σίγουρα θα προκαλέσει αντιδράσεις.
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί μεθόδους crowd funding για την χρηματοδότησή του, έχοντας καταφέρει να συγκεντρώσει άνω των 139 εκατομμυρίων δολαρίων έως σήμερα. Αυτό το καθιστά το δεύτερο πιο επιτυχημένο σχέδιο στα χρονικά με χρηματοδότηση από το κοινό. Η τελευταία έκδοση του παιχνιδιού, η 2.6 Alpha περιλαμβάνει για πρώτη φορά και το ‘Star Marine’, ένα first person shooter κομμάτι του παιχνιδιού.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου