Το πολυαναμενόμενο Diablo 3: Reaper of Souls είναι επιτέλους εδώ και υπόσχεται να αναζωπυρώσει τη δίψα για loot σε όσους είχαν κουραστεί από τις ατελείωτες ώρες αναζήτησης καινούριων εξοπλισμών. Μετά τον αρχικό μου ενθουσιασμό με το Diablo 3, γρήγορα κουράστηκα να προσπαθώ να ανεβάσω το επίπεδο του χαρακτήρα μου και να ψάχνω για legendaries, κάποια από τα οποία μου ήταν και τελείως άχρηστα στον χαρακτήρα που έπαιζα. Έτσι το παράτησα και στράφηκα σε άλλα παιχνίδια. Μπορεί να ξαναγύρισα μια-δυο φορές, αλλά όχι για πολύ. Όλα όμως άλλαξαν με την ανακοίνωση του expansion και του patch 2.0, που ίσως έφεραν στο παιχνίδι αυτό που χρειαζόταν για να γίνει αντάξιο του προκατόχου του.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Η ιστορία του Reaper of Souls, όπως συνήθως στα Diablo, υπάρχει απλά για να δικαιολογήσει τον κόσμο και τους χαρακτήρες χωρίς να ξεχωρίζει ή να είναι κάτι αξιομνημόνευτο. Χρειάστηκε να παίξω όλο το campaign από την αρχή καθώς είχα ξεχάσει σχεδόν τα πάντα από την ιστορία του Diablo 3, πέραν των βασικών.
Αστέρι πέφτει στον καθεδρικό του tristram, το αστέρι είναι ο Tyrael που έγινε θνητός, ο Deckard Cain έχει μία ενοχλητική ανηψιά, οι εναπομείναντες άρχοντες της κόλασης εισβάλουν στο κόσμο των θνητών, η μαμά της ανηψιάς του Cain προδίδει τον πρωταγωνιστή για να αναστήσει τον Diablo, τον οποίο αργότερα σκοτώνει ο πρωταγωνιστής, που ανήκει σε μία χαμένη φυλή, τους Nephalem (κάτι σαν dragonborn αλλά λιγότερο cool), γεγονός που εξηγεί τις δυνάμεις του. Οι ψυχές όλων των αρχόντων της κόλασης παγιδεύονται στη Black Soulstone, ο κόσμος είναι ασφαλής, και ζήσανε αυτοί καλά και 'μεις καλύτερα...
Μέχρι που ο έκπτωτος άγγελος της σοφίας, ο Malthael, τώρα ως άγγελος του θανάτου, αποφασίζει πως θέλει να κλέψει την Black Soulstone για τα δικά του σχέδια, καθώς ο Tyrael προσπαθεί να την κρύψει με τη βοήθεια της νέας γενιάς Horadrim που οργάνωσε στο διάστημα μεταξύ του Diablo 3 και του Reaper of Souls. Με τον Malthael ασταμάτητο, ο Tyrael στέλνει τον μόνο επιζήσαντα Horadrim να ζητήσει βοήθεια από τον πρωταγωνιστή Nephalem, για να σταματήσει τον Malthael, ο οποίος έχει ξεσαλώσει με τον στρατό του από έκπτωτους αγγέλους και νεκροζώντανους και εισβάλλει από πόλη σε πόλη σπέρνοντας την καταστροφή. Απαντώντας στο κάλεσμα για περιπέτεια και με την υπόσχεση πλούτου και epic loot, παρατάτε το blue hawaiian σας και τις όμορφες παραλίες και ταξιδεύετε στη σκοτεινή gothic πρωτεύουσα του Westmarch, για να δώσετε ένα καλό μάθημα στον Malthael που τόλμησε να διακόψει τις διακοπές σας.
Ας δούμε τώρα τι περιλαμβάνει το καινούργιο οπλοστάσιο σφαγής δαιμόνων και ζόμπι που έχετε στη διάθεσή σας. Αν παρακολουθείτε τις εξελίξεις και τα νέα περί Diablo 3, γνωρίζετε για τις αλλαγές που έγιναν στο παιχνίδι με το patch 2.0, λίγο πριν την κυκλοφορία του expansion.
Η πιο σημαντική είναι η εισαγωγή του συστήματος “loot 2.0”. Τώρα, τα αντικείμενα που βρίσκετε, όχι μόνο είναι ελαφρώς καλύτερης ποιότητας (ανεβάζοντας την ελάχιστη τιμή του περιθωρίου του random roll του κάθε στατιστικού), αλλά τα περισσότερα (σχεδόν όλα) αντικείμενα που βρίσκετε, είναι με στατιστικά κατάλληλα για τον χαρακτήρα σας (αν παίζετε wizard ή witch doctor πχ βρίσκετε κυρίως αντικείμενα με intelligence κλπ). Αυτό κάνει πολύ πιο εύκολη την απόκτηση αντικειμένων και σας γλιτώνει από το να βρίσκετε legendary αντικείμενα που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε αλλά δεν είναι για την κλάση σας.
Από εκεί και πέρα έχουμε την αλλαγή των επιπέδων δυσκολίας σε normal, hard, expert, master, και torment Ι έως VI. Επιπλέον τώρα το επίπεδο των εχθρών ανεβαίνει μαζί με το επίπεδο του χαρακτήρα, που σημαίνει πως μπορείτε να “φαρμάρετε” σε όποια περιοχή σας αρέσει. Τα paragon επίπεδα (για τους χαρακτήρες μέγιστου επίπεδου) άλλαξαν σημαντικά. Αφαιρέθηκε το όριο επιπέδου και αντί να κερδίζετε βελτιώσεις στα attributes σας τώρα για κάθε paragon επίπεδο έχετε έναν πόντο να ξοδέψετε στο καινούργιο paragon skill tree βελτιώνοντας passive ικανότητες. Τους πόντους μπορείτε να τους κάνετε οποιαδήποτε στιγμή reset και να τους αλλάξετε ανάλογα με τον τρόπο που θέλετε να παίξετε τον χαρακτήρα σας. Το καλύτερο με το νέο σύστημα paragon είναι ότι το μοιράζονται όλοι οι χαρακτήρες σας, που σημαίνει ότι νέοι χαρακτήρες ξεκινάνε με καλύτερα στατιστικά όσο μεγαλύτερο είναι το paragon επίπεδό σας. Οι hardcore χαρακτήρες όμως έχουν δικό τους ξεχωριστό paragon από τους normal χαρακτήρες και πρέπει να το ανεβάσετε γι αυτούς ξεχωριστά.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου