
Το Heaven benchmark είναι συμβατό με τις τελευταίες τεχνολογίες 3D (DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11 και OpenGL) ωστόσο έγινε γνωστό χάρη στην συμβατότητα του με την τελευταία έκδοση του API της Microsoft επιδεικνύοντας σκηνές στις οποίες χρησιμοποιείται το χαρακτηριστικό "tesselation". Οι χρήστες μάλιστα έχουν την δυνατότητα να ρυθμίσουν τον "βαθμό" tesselation ανάμεσα σε τρία modes, "extreme", "normal" και "moderate".
Οι συγκεκριμένες σκηνές είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αλλά με την 2η έκδοση τα πράγματα είναι ακόμα πιο απαιτητικά αφού συμπεριλαμβάνονται περισσότερα αντικείμενα, περισσότεροι δυναμικοί φωτισμοί ή φυσική περιβάλλοντος (π.χ σημαίες που κυματίζουν) και ακόμα πιο απαιτητικές σε γεωμετρία σκηνές. Επιπλέον χρησιμοποιείται καιρός που αλλάζει δυναμικά, φωτισμός ανάλογα με την ώρα της ημέρας καθώς και το χαρακτηριστικό Screen-Space Ambient Occlusion (SSAO).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου