
Αυτό με άλλα λόγια σημαίνει πως σε πολλές από τις σκηνές του παιχνιδιού η δράση θα εξελίσσεται με τη μορφή βίντεο και το καθήκον σας είναι να πατήσετε τα κουμπιά που θα εμφανίζονται στην οθόνη, προκειμένου εξελιχτεί η δράση. Οι πρώτοι θερμοκέφαλοι άρχισαν να γκρινιάζουν ασύστολα λέγοντας σε forums και blogs πως τέτοιου είδους παιχνίδι δεν είναι αποδεκτό. Αλλά αυτό μπορώ να το παραβλέψω και να συνεχίσω να γράφω. Εκείνο που δεν μπορεί όμως να περάσει απαρατήρητο είναι τα άπειρα gameplay videos που έχουμε δει όλοι, μας και παρόλα αυτά πολύς κόσμος κάνει σαν να μην υπάρχουν.
Gameplay που αλλάζει τα δεδομένα
Στα βίντεο αυτά γίνεται αντιληπτό πως η εξερεύνηση του χώρου καταλαμβάνει πολύ σημαντικό ρόλο και μάλιστα τα στοιχεία που θα κληθείτε να μελετήσετε είναι πολυσύνθετα. Ο έλεγχος του χαρακτήρα δεν περιορίζεται στις σκηνές διαδραστικότητας που περιγράφηκαν παραπάνω. Αν προσθέσουμε στη μυστηριώδη φύση του παιχνιδιού, το σύστημα MPress, σύμφωνα με το οποίο θα πατάτε τα κουμπιά με τρόπο ώστε να σας πονέσουν τα δάχτυλά σας (μιμούμενοι έτσι τον πόνο του ήρωα στην εκάστοτε σκηνή) βλέπουμε ότι το Heavy Rain έχει να προσφέρει πολλά στο κοινό, αρκεί να μην επικρατήσει παράλογη γκρίνια και μιζέρια περί μεγάλων cut scenes. Η Quantic Dreams ετοιμάζει στις 24 Φεβρουαρίου μία πολύ διαφορετική εμπειρία για όλους μας. Το θέμα είναι να μπορέσουμε να την αντικρύσουμε με το σωστό τρόπο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου