Το real-time motion capturing στο Hellblade είναι… από άλλο πλανήτη

Κατά την διάρκεια του keynote της Epic Games στο Games Developers Conference 2016, η γνωστή και δημοφιλής εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την πλατφόρμα ανάπτυξης Unreal Engine και από πολλούς αγαπημένους και εντυπωσιακούς τίτλους φιλοξένησε την εταιρεία Ninja Theory, η οποία αυτή την περίοδο ασχολείται με το Hellblade. Στην σκηνή ανέβηκε ο Chief Creative Director της Ninja Theory, Tameem Antoniades, ο οποίος χαρακτήρισε την απόδοση στο real-time animation ως… ιστορική, και από ότι φαίνεται, οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν μαζί του, αφού η δοκιμή που πραγματοποιήθηκε ήταν εκπληκτική.
Όσον αφορά στο Hellblade, να θυμίσουμε ότι πρόκειται για έναν πρωτότυπο και βαθιά φιλοσοφημένο τίτλο, αποτέλεσμα της δημιουργικότητας της Ninja Theory. Το παιχνίδι ένα φανταστικό ταξίδι μέσα από τα μάτια της Senua, μίας πολεμίστριας με Κέλτικη καταγωγή, η οποία πάσχει από γενικευμένη διαταραχή άγχους και από κατάθλιψη, και η οποία έχει παραισθήσεις, με το παιχνίδι να παρουσιάζει τα άυλα αυτά στοιχεία της ψυχοσύνθεσης της ως πραγματικούς δαίμονες που θα πρέπει να αντιμετωπίσει. Να αναφέρουμε, ότι η εταιρεία Ninja Theory άλλαξε τον τίτλο του παιχνιδιού σε Hellblade: Senua’s Sacrifice.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου