Call of Duty + PlayStation = ♥
Φαίνεται πως η συνεργασία της Sony και της Activision για το μάρκετινγκ των παιχνιδιών Call of Duty συνεχίζεται και φέτος. Όπως ανακοίνωσε η Activision, το PlayStation είναι ο επίσημος συνεργάτης του νεοσύστατου esports πρωταθλήματος Call of Duty League που ξεκίνησε το περασμένο σαββατοκύριακο. Επιπλέον, τα ματς του πρωταθλήματος παίζονται σε PS4, όχι σε PC. Όλα δείχνουν ότι η Sony θα έχει το μάρκετινγκ του Call of Duty και στην επόμενη γενιά - τουλάχιστον αρχικά με το φημολογούμενο Black Ops 5 στο PS5. Μένει να δούμε αν η Microsoft από την πλευρά της θα συνεχίσει να έχει το μάρκετινγκ του Battlefield, με το Battlefield 6 το 2021. Εσείς τί λέτε;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου