Όπως ανακοίνωσε επίσημα η 2K Games, το επόμενο BioShock παιχνίδι βρίσκεται υπό ανάπτυξη από το νεοσύστατο εσωτερικό στούντιο Cloud Chamber. Επικεφαλής του στούντιο είναι η Kelley Gilmore, η οποία είχε δουλέψει στο παρελθόν για δυο περίπου δεκαετίες στη Firaxis Games, σε διάφορους τομείς που αφορούσαν τα Sid Meier's Civilization και XCOM.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το νέο BioShock θα είναι στην ανάπτυξη για αρκετά χρόνια. Στη παρούσα φάση η εταιρία δεν ανακοίνωσε σε ποιες πλατφόρμες θα γίνει διαθέσιμο, ούτε ανέφερε κάποια ημερομηνία ή έστω παράθυρο κυκλοφορίας. Η Gilmore τόνισε πως η ανάπτυξη βρίσκεται σε αρκετά πρώιμο στάδιο, ενώ αρνήθηκε να σχολιάσει αν πρόκειται για καθαρό sequel ή reboot, λέγοντας απλά πως το επόμενο BioShock θα συνεχίσει στο ίδιο γνώριμο ύφος, αλλά πιο βελτιωμένο.
Η δημιουργός επίσης δεν ανέφερε αν θα διαδραματίζεται σε κάποια νέα πόλη ή αν θα επιστρέψει σε κάποια εκ των Rapture ή Columbia, δηλώνοντας πως ελπίζει οι fans να αγαπήσουν αυτό το περιβάλλον που έχουν στα πλάνα τους.
Συνεχίζοντας, η Gilmore επιβεβαίωσε πως ο αρχικός δημιουργός των BioShock, Ken Levine, δεν εμπλέκεται με κάποιον τρόπο στην ανάπτυξη, καθώς όπως ξέρουμε δουλεύει ήδη στο Ghost Story, ένα στούντιο που δημιούργησε ο ίδιος. Ωστόσο, αρκετά μέλη της ομάδας που είχαν δουλέψει στα προηγούμενα BioShock, θα συνεχίσουν και στο νέο. Συγκεκριμένα, το ρόλο του creative director θα αναλάβει ο Hoagy de la Plante, ο οποίος ήταν στη ανάπτυξη του BioShock 1 και 2, o Scott Sinclair ο οποίος είχε χρέη art director στο BioShock και BioShock Infinite και ο Jonathan Pelling, στην ίδια θέση που κατείχε στο BioShock Infinite ως creative director.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου