Το Halo Infinite ήταν το μεγάλο παιχνίδι με το οποίο αποφάσισε να κλείσει τη συνέντευξη Τύπου της για την E3 2019 η Microsoft, αμέσως μετά την ανακοίνωση του Xbox Project Scarlett. Πρόκειται για έναν cross-gen τίτλο, ο οποίος πέρα από το τωρινής γενιάς Xbox One, θα έρθει και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το Xbox Project Scarlett στα τέλη του 2020.
Αυτό ανησύχησε πολλούς παίκτες που φοβήθηκαν ότι δεν θα παραλάβουν μια τεχνικά άρτια εμπειρία, αν δεν κάνουν την μετάβαση στην επόμενη γενιά. Μιλώντας, στο πλαίσιο μιας πρόσφατης συνέντευξης για τον YouTuber Blackmist523, ο Frank O’Connor καθησύχασε τους κατόχους Xbox One και ξεκαθάρισε πως θα απολαύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τη μεγάλη επιστροφή του Master Chief.
Συγκεκριμένα, ο franchise development director του Halo στην 343 Industries δήλωσε:
Προφανώς ο ‘εκλεκτός πολίτης’ για το Halo Infinite είναι το Scarlett και έχουμε δουλέψει με την ομάδα που φτιάχνει το hardware για να βεβαιωθούμε πως το παιχνίδι θα δείχνει απίστευτο σε αυτό. Ωστόσο, το παιχνίδι θα έρθει και στο Xbox One και θα δείχνει υπέροχο και εκεί.
Το Xbox One δεν θα είναι ‘πολίτης Β διαλογής’. Φτιάχνουμε το παιχνίδι με τέτοιον τρόπο ώστε να δείχνει και να παίζει φανταστικά και στο Xbox One. Μετά όλα τα υπόλοιπα είναι απλά επιπλέον προσθήκες και πρέπει να σημειώσω πως έχουμε και μερικούς άσσους στο μανίκι μας που μπορούμε να αξιοποιήσουμε.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένας από τους λόγος που η κυκλοφορία Halo Infinite απέχει πέντε χρόνια από το Halo 5: Guardians είναι η νέα μηχανή γραφικών Slipspace Engine. Για να κάνει πραγματικότητα το όραμά της, η 343 Industries χρειάστηκε να δημιουργήσει μια ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών που σίγουρα θα προσφέρει έναν καλύτερο τεχνικό τομέα τόσο στο Xbox One όσο και στο επόμενης γενιάς Xbox Project Scarlett.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου