Η εταιρία θέλησε να "ξεκαθαρίσει" το τοπίο σχετικά με την ανάπτυξη των παιχνιδιών της, τα οποία δείχνουν να τρέχουν αρκετά καλά στο PC.
Στο αχανές τοπίο των διαθέσιμων παιχνιδιών, δεν είναι λίγες οι φορές που συναντάμε κάποιο που αρνείται να τρέξει σωστά στη πλατφόρμα του PC. Οι developers είναι γνωστό πως τις περισσότερες φορές ρίχνουν το βάρος τους στις κονσόλες και μετά ασχολούνται με τη πλατφόρμα του PC, πραγματοποιώντας το ξακουστό porting, μια διαδικασία που μερικές φορές "δεν πετυχαίνει".
Η EA Games βγήκε να δηλώσει πως τα παιχνίδια της τα δημιουργεί αρχικά παίρνοντας ως βάση ένα high end PC και ύστερα μεταφέροντάς τα στις κονσόλες. Μάλιστα συνέχισε λέγοντας πως όσο οι κονσόλες μοιάζουν περισσότερο με PC ως προς τις επιδόσεις και τα specs, τόσο πιο εύκολο γίνεται το έργο της. Πιο ειδικά, η τελευταία γενιά κονσολών τρέχει με x86 hardware που είναι η ίδια αρχιτεκτονική με τα "δικά μας" PC, άρα και η δημιουργία παιχνιδιών είναι εύκολη υπόθεση.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου