Asylum preview για μυστήριους τύπους...

Όσοι από εσάς είστε fans των horror adventures σίγουρα θα περιμένετε με ανυπομονησία το Asylum, τον παρθενικό τίτλο της εταιρίας Senscape. Το όνομα του developer ίσως δε σας λέει πολλά, αυτό του ιδρυτή της όμως θα σας θυμίσει ένα από τα καλύτερα adventures τρόμου. Ο λόγος για τον ιδιόρρυθμο Agustin Cordes, πρώην μέλος της Nucleosys και βασικό σχεδιαστή του Scratches. Ο γνωστός αυτός “τρελάκιας” λοιπόν, πριν κάποια χρόνια αποχώρησε από την προηγούμενη εταιρία του, έφτιαξε σχεδόν αμέσως την Senscape που εδρεύει στην Αργεντινή (χώρα καταγωγής του) και είπε να φτιάξει κάτι δικό του. Ένα adventure που θα κάνει ακόμα και τον πιο…γενναίο gamer να παίζει με τα φώτα ανοιχτά. Κάπως έτσι ξεκίνησε η δημιουργία του Asylum, την οποία μας γνωστοποίησε ο ίδιος ο Cordes στις 9 Ιουλίου του 2010.
Η είδηση αυτή έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους απανταχού λάτρεις του είδους. Το σενάριο αφορά το Hanwell Mental Institute το οποίο παραπέμπει στο Hanwell Asylum του Λονδίνου, ένα άσυλο που είναι όντως υπαρκτό κι έχει τις ρίζες του από το 1831 όταν και ιδρύθηκε, εξυπηρετώντας άπορους. Ο Cordes ακολούθησε το viral marketing, καθώς λίγο καιρό πριν πριν την επίσημη ανακοίνωση δημιουργίας του παιχνιδιού Asylum, εμφανίστηκαν στο Youtube διάφορα ανατριχιαστικά βιντεάκια από συνεδρίες ενός ψυχασθενή με το όνομα Leonard Huntings. Για το σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε μέχρι και site της ψυχιατρικής κλινικής Hanwell μέσα στην οποία εξελίσσεται το σενάριο του πολυαναμενόμενου αυτού Horror adventure.
Από την αρχική ανακοίνωση κι έπειτα χάσαμε τα ίχνη, τόσο της Senscape όσο και του Asylum. Μέχρι πριν σχεδόν 20 ημέρες, όταν με χαρά ο Cordes μας ανακοίνωσε ότι μπορούμε να κατεβάσουμε το πρώτο playable demo του Asylum και να δούμε από μόνοι μας τι έχουν δημιουργήσει οι αργεντίνοι developers μέχρι τώρα.
Επιστροφή…στην κόλαση
Έχοντας τον ρόλο του πρωταγωνιστή, μαθαίνετε εξ αρχής πως πριν από μερικά χρόνια είχατε φύγει από το Hanwell Mental Institute -επιτέλους θεραπευμένος- κι είχατε ορκιστεί ότι δεν θα γυρνούσατε ποτέ. Τα επίμονα οράματα όμως που βλέπετε συνέχεια, τα γνώριμα πρόσωπα που διακρίνετε μέσα σε αυτά καθώς και το γεγονός ότι έχετε αρχίσει πάλι να μπερδεύετε την πραγματικότητα με την φαντασία σας, σας οδηγούν πίσω στο άστυλο, εκεί από όπου άρχισαν όλα. Το Hanwell Mental Institute όμως έχει διακόψει την λειτουργία του, λόγω διάφορων περιστατικών βίας που ασκούσε το προσωπικό στους τροφίμους και βγήκαν στο φως της δημοσιότητας. Αποφασισμένοι να μάθετε τι σας συνέβη κατά την φιλοξενία σας στην ψυχιατρική κλινική, τι είναι αυτό που σας στοιχειώνει ακόμα και τώρα, οπλίζεστε με θάρρος και κάπως έτσι αρχίζει να εκτυλίσσεται η πλοκή του παιχνιδιού.
Το σενάριο του Asylum δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "πρωτότυπο" καθώς ανάμεσα στα πέντε πρώτα μέρη που σας έρχονται στο μυαλό όταν σας λένε “Horror Adventure” σίγουρα συγκαταλέγεται κάποιο εγκαταλελειμμένο ψυχιατρείο. Το Hanwell Mental Institute όμως δεν είναι ένα οποιοδήποτε ψυχιατρείο. Είναι το μεγαλύτερο κτήριο που έχει ενσωματωθεί ποτέ σε παιχνίδι και αυτός είναι ένας από τους λόγους της καθυστέρησης κυκλοφορίας του Asylum. Εμπνευσμένο από αρχιτεκτονικά σχέδια πραγματικών ψυχιατρείων, το H.M.I μοιάζει περισσότερο με λαβύρινθο και υπόσχεται πολλές και τρομακτικές εκπλήξεις σε κάθε του γωνία.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου