
Σε ερώτηση για το πόσο χρόνο χρειάστηκε η ομάδα ανάπτυξης για την μετατροπή της εικόνας σε 3D, ο παραγωγός του παιχνιδιού, Dennis Reese, απάντησε: «Έχουν γίνει κάποιες συγκεκριμένες τροποποιήσεις. Σε πολλές περιπτώσεις πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα όπλα φαίνονται ωραία και ότι το περιβάλλον μοιάζει τρισδιάστατο, έτσι ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε το βάθος 3D που θέλετε, μέσω του μενού».
Ο Dan Ayoub συνέχισε προειδοποιώντας αυτούς που πιστεύουν ότι το 3D θα είναι στάνταρ λειτουργία σε μελλοντικούς τίτλους. «Δεν νομίζω ότι το 3D αντιπροσωπεύει τους στόχους μας. Είναι κάτι που θέλαμε να πραγματοποιήσουμε για την επετειακή έκδοση του Halo, ώστε να το κάνουμε να ξεχωρίζει, βάζοντας όσα μοντέρνα χαρακτηριστικά μπορούσαμε».
Εκτός από την νέα μορφή του Halo: CE Anniversary με τα ανανεωμένα HD γραφικά, θα υπάρχει και το Classic mode, το οποίο θα είναι διαθέσιμο οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε. Πατώντας το Back button στο controller σας, θα εμφανίζεται το παιχνίδι στην αρχική του μορφή.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου