Η ιστορία του Freedom Wars είναι κάτι που μάλλον δεν αργεί να μας βρει και στην πραγματικότητα. Η ανθρωπότητα πλέον δεν ζει στην αφιλόξενη επιφάνεια του πλανήτη, αλλά σε κλειστές πόλεις ονόματι Panopticons. Οι άνθρωποι με το που γεννιούνται έχουν 1 εκατομμύριο χρόνια φυλάκισης μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν. Ο παίκτης λοιπόν, γεννιέται ως αυτό που στο παιχνίδι αποκαλείται «sinner» και όσο κάνει αποστολές για το Panopticon τόσο μειώνεται η ποινή. Οι τυχεροί που καταφέρνουν να μειώσουν την ποινή τους στο 0 ονομάζονται citizens και είναι η «ελίτ». Στην ουσία πρόκειται για κοινωνική βαθμολογία. Ο εχθρός της ανθρωπότητας πάντως, πέρα από το αφιλόξενο περιβάλλον, είναι οι Abductors που έρχονται σε διάφορα μεγέθη και δυνάμεις και επιβουλεύονται τα Panopticons.
Και κάπως έτσι βρίσκεστε στον κόσμο του Freedom Wars ως sinner. Το γενικότερο gameplay του παιχνιδιού θυμίζει Monster Hunter, με τον καλύτερο ίσως τρόπο. Είναι αρκετά πιο απλό, κρατώντας όμως την διασκεδαστική και γρήγορη δράση ενώ παίζετε κλωτσοπατινάδες με μικρούς και μεγάλους Abductors. Το Panopticon σας δίνει αποστολές που πρέπει να φέρετε εις πέρας, ενώ μαζεύετε υλικά που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε αντικείμενα, όπλα και πανοπλίες. Εδώ ίσως είναι το σημείο του remaster με τις πιο μεγάλες αλλαγές, αφού έχουν αλλάξει οι τρόποι που αυξάνονται κάποια stats σε μια προσπάθεια να γίνει πιο θελκτικό το upgrading πέρα από attack και defense. Παραμένει, φυσικά, η επιλογή να συνεχίσετε μετά το τέλος του 30ωρου βασικού campaign, αφού το endgame του παιχνιδιού έχει το «ζουμί».
Υπάρχει επίσης μια αρκετά καλή εμπειρία multiplayer. Μπορείτε να κάνετε ομάδες των τεσσάρων για να πολεμήσετε όλοι μαζί Abductors ή άλλες ομάδες παικτών. Γενικότερα υπάρχει πλήρες PvPvE setting για να κάνετε ότι θέλετε. Ξεκινώντας, μπορείτε να διαλέξετε ποιο Panopticon αντιπροσωπεύετε ανάλογα με τη χώρα όπου βρίσκεστε. Το νούμερο των χρόνων φυλάκισης εμφανίζεται στο leaderboard του κάθε Panopticon ώστε να βλέπετε προς τα πού πηγαίνει η κοινότητα εκεί και, προφανώς, βοηθάει στην άριστη ενσωμάτωση του multiplayer στην ιστορία του παιχνιδιού.
Τεχνικά, το παιχνίδι δείχνει την ηλικία του αλλά και ότι προέρχεται από φορητή κονσόλα. Ναι, έχει τις αναμενόμενες αναβαθμίσεις στα γραφικά όπως πιο καθαρές υφές κτλ και πλέον τρέχει σε 4K και 60fps. Αλλά τα μοντέλα συνεχίζουν να είναι απλοϊκά, τα cutscenes με την μηχανή του παιχνιδιού να έχουν περιορισμένη κίνηση και εκφράσεις προσώπου, ενώ υπάρχουν και χρόνοι φόρτωσης που για κάποιο περίεργο λόγο ίσως είναι ελαφρώς πιο μεγάλοι στο PS5 απ’ ότι στο PS Vita. Το παιχνίδι περιλαμβάνει διάφορες τοποθεσίες για να κρατάει το ενδιαφέρον, αλλά, όπως προαναφέρθηκε, δείχνει τη φορητή φύση του, καθώς χρειάζεται να επισκεφτείτε τις ίδιες τοποθεσίες αρκετές φορές για διαφορετικές αποστολές. Ο ήχος και η μουσική επένδυση κάνουν την δουλειά τους, αν και δεν αποτελούν το πιο δυνατό σημείο του τίτλου αφού τον πρώτο λόγο έχει η δράση.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου