Η Sucker Punch ξεκαθαρίζει ότι το Ghost of Tsushima θα είναι δύσκολο παιχνίδι

Στο πρόσφατο State of Play, η Sucker Punch μας έδειξε τα πρώτα gameplay πλάνα του του νέου samurai open-world αποκλειστικού τίτλου της για το PS4, τ
ο Ghost of Tsushima. Μετά από αυτή την παρουσίαση αρκετοί ήταν οι gamers που σχολίασαν το σύστημα μάχης, εκφράζοντας την ανησυχία τους ότι δεν φαίνεται αρκετά προκλητικό. Τις ανησυχίες αυτές ωστόσο έσπευσε να διαψεύσει το ίδιο το στούντιο σε μια συνέντευξη που έδωσε στο IGN. O game director του παιχνιδιού, Nate Fox, εξήγησε το πώς προσέγγισε η ομάδα την μάχη με τους εχθρούς λέγοντας: Οι μάχες θέλουμε να είναι αληθοφανείς που σημαίνει ότι μερικά χτυπήματα θα είναι αρκετά για να πέσει κάποιος. 
Είδαμε πολλές ταινίες με σαμουράι στις οποίες συνέβαινε αυτό και γι’ αυτό το λόγο θέλαμε να το ενσωματώσουμε στο παιχνίδι μας. Το να νικήσει κάποιος τους Μογγόλους στις μάχες θα είναι δύσκολο. Αυτή όμως η δυσκολία είναι που θα τις κάνει να ξεχωρίσουν, ώστε να μοιάζουν ζωντανές και να κάνουν την ανταμοιβή της νίκης να έχει ουσία. Δε θα μπορείς δηλαδή να πας σε έναν καταυλισμό και να τα βάλεις με 5 εχθρούς ταυτόχρονα, θα πεθάνεις. 
 Στην ίδια συνέντευξη art director Jason Connell, σχολίασε τις μάχες λέγοντας: Κάτι το οποίο εύχομαι να είχαμε δείξει στο State of Play είναι τα duels εναντίων ειδικών swordsmen. Αυτές οι μάχες θα είναι αρκετά δύσκολες, θα έχουν προσωπικότητα και θα λύνονται με τον πιο κινηματογραφικό τρόπο. Θα πρέπει να μελετήσεις τις κινήσεις του εχθρού και να καταλάβεις τις επιθέσεις του προκειμένου να τους κερδίσεις.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:


  1. Η νέα ταινία που διχάζει για το αν αρέσει ή όχι. Για μένα η ταινία «Sucker Punch» έχει τα πάντα και συμφέρει και είναι για όλα τα γούστα! (η μητέρα μου δεν μπορώ
    یخچال دیپوینت

    ست شیرالات شودر

    سینک گرانیتی ظرفشویی

    فر آلتون

    ΑπάντησηΔιαγραφή