Τα 9+1 χειρότερα χειριστήρια στην ιστορία του gaming

Κοιτώντας κανείς στην ιστορία του gaming, θα διαπιστώσει πως τα χειριστήρια ανέκαθεν είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Όχι κι άδικα, έτσι; Όσο ισχυρή κι αν είναι μια κονσόλα, όσα τέλεια παιχνίδια κι αν διαθέτει στο «οπλοστάσιό της», αν δεν τη συνοδεύει ένα αξιόπιστο και, το κυριότερο, άνετο χειριστήριο, τότε όσα χρήματα κι αν ρίξει για πάρτη της η μαμά-εταιρεία, χαΐρι δεν πρόκειται να δει. Τα χειριστήρια, εξ’ άλλου, αποτελούσαν και έναν τομέα που πάντα προσέφερε στις εταιρείες περισσότερα περιθώρια πειραματισμού: σε κάποιες περιπτώσεις οι εταιρείες προτίμησαν να κινηθούν εκ του ασφαλούς, παρουσιάζοντας κάτι καινούριο μεν, πλάι σε κάτι δοκιμασμένο δε, ενώ σε ορισμένες άλλες πήραν το ρίσκο και εισήγαγαν τελείως νέα designs ποντάροντας αποκλειστικά και μόνο σε αυτά.
Σε κάποιες περιπτώσεις, η ιστορία τις δικαίωσε όπως επί παραδείγματι συνέβη με τη Nintendo και τη Sony: η πρώτη ήταν εκείνη που εισήγαγε το D-pad, τον σταυρό κατεύθυνσης δηλαδή, με τη μορφή που τον ξέρουμε σήμερα ενώ λίγα χρόνια αργότερα έβαλε για τα καλά το motion gaming στις ζωές μας χάρη στο Wii. Η δεύτερη πέτυχε διάνα την εποχή που σχεδίαζε το πρώτο DualShock για το πρώτο PlayStation, μιας που το design του αποτέλεσε τη βάση για τα χειριστήρια όλων των επόμενων κονσολών της μέχρι και, εσχάτως, το PS4. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις όμως, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά κι αυτό διότι μπορεί μεν οι εταιρείες να θεωρούσαν πως είχαν βρει το “next big thing” στο gaming, ωστόσο το κοινό είχε εν τέλει διαφορετική άποψη, κάτι που αποτυπώθηκε στις πωλήσεις τόσο των ίδιων των χειριστηρίων, όσο και των κονσολών που συνόδευαν! Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε 9+1 από τα πλέον αποτυχημένα χειριστήρια από πλευράς design που έχουν δει τα μάτια μας και έχουν αγγίξει τα χέρια μας
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου