Tearaway Review γεμάτο χαρτί...

Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που ένα παιχνίδι εκμεταλλεύεται πλήρως τις ιδιαίτερες δυνατότητες μιας κονσόλας και παράλληλα έχει υψηλό επίπεδο ποιότητας. Το Tearaway, της Media Molecule, είναι μία τέτοια περίπτωση. Εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη φορητή φύση του PSVita, και χρησιμοποιεί, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά της συσκευής, όπως το touchpad και το γυροσκόπιο. Επιπλέον, είναι και το καλύτερο παιχνίδι του PS Vita αυτή τη στιγμή.
Με το που ξεκινάτε το Tearaway, σας ζητείται κάτι πολύ πρωτότυπο - να καθορίσετε τί μεγέθους και τί χρώματος δάχτυλα έχετε. Μια απρόσμενη απαίτηση, που αντικατοπτρίζει το ρόλο σας στο παιχνίδι. Είστε ο “You”, ο ήλιος που βοηθάει τους δύο πρωταγωνιστές Iota και Atoi να εκπληρώσουν την αποστολή τους και να σας παραδώσουν ένα σημαντικό μήνυμα. Όταν λέω ήλιος, κυριολεκτώ. Στον κόσμο του παιχνιδιού, εκεί που βρίσκεται η θεση του άστρου υπάρχει η αφεντιά σας, με τη βοήθεια της μπροστινής κάμερας του Vita. Βέβαια η βοήθεια που δίνετε απλόχερα στους δύο ήρωες δεν έχει να κάνει μόνο με τον χειρισμό τους. Ο ρόλος του “You” είναι πολύ πιο σημαντικός - ελέγχετε τον κόσμο του Tearaway. Διάσπαρτα στο Tearaway υπάρχουν σημεία, όπου ακουμπώντας το touchpad του Vita, εμφανίζεται ένα εικονικό δάχτυλο (όπως το ορίσατε στο ξεκίνημα) και βοηθάει τον ήρωα να προσπεράσει ένα κενό, να λύσει ένα περιβαλλοντικό γρίφο ή να νικήσει κάποιους εχθρούς. Υπάρχουν στιγμές όπου πρέπει να ακουμπήσετε κάτι μέσω της οθόνης αφής, ώστε να το κάνετε χρήσιμο για τους ήρωες. Αυτά τα “από μηχανής θεός” σκηνικά, η Media Molecule φαίνεται να τα αγαπάει πάρα πολύ και καταφέρνει να τα χρησιμοποιήσει έτσι ώστε να δώσουν λόγο ύπαρξης σε όλες τις άχρηστες μέχρι τώρα λειτουργίες του Vita. Το Tearaway είναι ένα παιχνίδι προσαρμοσμένο τέλεια στο Vita - δε θα μπορούσε να υπάρξει ποτέ σε άλλη πλατφόρμα ακριβώς επειδή είναι άρρηκτα βασισμένο στους ιδιαίτερους αυτούς τρόπους αλληλεπίδρασης. Η Media Molecule, παρόλη τη διάθεση για πειραματισμούς που φαίνεται να είχε, δεν ξέχασε το παρελθόν της. Όπως και στα LittleBigPlanet, έτσι και εδώ δίνει κάποιες φορές πάσα στον παίκτη να αναλάβει αυτός τα ηνία της δημιουργικότητας. Μπορείτε καταρχήν ανά πάσα στιγμή να διακοσμήσετε τους ήρωες που ελέγχετε όπως θέλετε, με ένα σωρό αυτόκολλητα, τα οποία όμως κοστίζουν. Κοστίζουν κονφετί, το νόμισμα του παιχνιδιού, που βρίσκεται παντού στον κόσμο του.
Και δεν είναι μόνο αυτό – υπάρχουν σημεία όπου πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχήμα με το χέρι σας, μέσω φυσικά της οθόνης αφής. Κυριολεκτικά σας δίνεται ένα χαρτί και καλείστε να σχεδιάσετε ένα αντικείμενο, το οποίο μετά ενσωματώνεται στον κόσμο του Tearaway. Για παράδειγμα, σε κάποια φάση, ζητείται από τον Iota (ή την Atoi) να δώσει χρώμα στο χιόνι μιας περιοχής, οπότε εσείς πρέπει να δημιουργήσετε μια νιφάδα χιονιού πάνω σε ένα χαρτί πέραν του άσπρου! Είναι μια κατάσταση που δε μπορώ να πω πως με ενθουσίασε. Είμαι πρακτικά ανίκανος στο σχέδιο, και η ανάλυση του Vita δε μπορεί να υποστηρίξει ακριβή σχέδια, οπότε περιορίστηκα στο να δημιουργώ χοντροκομμένα, ακαθόριστα σχήματα, που ελάχιστα έμοιαζαν στην πραγματικότητα (για τα πρακτικά, αποδείχτηκε πως είμαι πολύ καλός στο να σχεδιάζω κολοκύθες). Είμαι σίγουρος πως οι πιο ανήσυχοι καλλιτεχνικά θα βρουν τη χαρά τους, οι υπόλοιποι απλά θα περνάνε... εν τάχει τα σημεία αυτά. Προφανώς, κανείς δε σας ζητάει να σχεδιάσετε αριστουργήματα, αφού οι χαρακτήρες που συναντάτε στο παιχνίδι
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου